lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Har hele tiden kjent hikkingen helt nederst på magen min, og på hver kontroll har babyen ligget med hodet nede. (Men ikke festet seg) Men idag har jeg kjent hikkingen helt øverst på magen, på høyre side. Vil det si at babyen nå har snudd seg??? Håper ikke på det, har kun 19 dager til termin... Noen som vet????
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Hmm, vanskelig å si. Jeg kjente hikkingen best nede når han lå i sete, nå er han snudd og jeg kjenner hikkingen rett under ribbeina.
Snupp@ med 3 barn Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Babyen snur seg sjeldent til seteleie så nære termin har jeg hørt
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Ikke for å skremme, men min snudde seg mest sannsynlig mellom 38+4 og 39+2... Og ble snudd tilbake igjen 39+4 etter vending. Så noen har plass nok til å snu seg veldig sent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå