Meg og Lillemor Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Hei Jenter.. Har ett lite problem som jeg har slitt med nå snart en uke og håper på å kanskje få høre hos noen av dere, om dere kan vite hva det kan være.. Jeg har hatt vondt i magen, nesten som Sting-smerter på høyre side og ned mot midten.. var hos legen men han kunne ikke finne noe galt.. :/ Ikke noe kjekt å gå slik å undres.. Noen sier det kan være vokse-smerter, andre som har opplevd dette? Var noe tynn før jeg ble graivd.. Er nå 23uker.. Takk
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 høres kanskje ut som det er livmora som strekker seg ytterligere? men ekke sikker altså
mortherese=mamma til twins! :) Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Hei! Jeg har også hatt det, eller har jo fortsatt da.. er i uke 25 nå! Kjenner det mest på høyre siden, stikker til og drar seg noe helt for j.... av og til! Kjennes nesten ut som om noen stikker inn en kniv! (ikke at jeg vet hvordan det føles..men men) Snakka med legen, og hun sa det er ligamentene som strekker seg. Har kanskje perioder der de strekker seg mer enn vanlig de også..? Det er skikkelig vondt når det først setter igang! Fikk det på siste gåturen, stod 200 meter hjemmefra og visste ikke helt hvordan jeg skulle komme meg hjem..Æsj! Kaldsvetta og ble skikkelig kvalm! Prøver å ta det litt mer piano nå!
birrisj05.02.09 Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Det er nok livmora som strekker seg, har også kjent det, og det kan være ganske så vondt ja. Heldigvis varte det ikke så lenge i slengen hos meg. Skal være litt vondt å lage et lite mirakel
Meg og Lillemor Skrevet 6. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2008 Tusen takk for svar jenter Lettet litt på usikkerheten dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå