Gå til innhold

Jippi! Endelig fått kjøpt vogn=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag drog jeg ut for å se etter barnevogn (for ente gang), og falt for Emmaljunga Mondial Duo Combi Grey Rings 2009 modell med sportunderstell =) Og heldigvis hadde de den inne, så vi slipper å vente på den! Og forresten så er det visst slik at bestilling blir sendt inn hver 8.uke, og det tar noen uker å produsere den, så vi hadde ikke fått den før om 13 uker.. og det er jo litt sent for oss, siden termin er om 8 uker... Menmen, nå har vi endelig fått kjøpt den, og den var jaggu ikke billig, men vi skal jo ha den til alle våre kommende barn, så da gjør det ingenting=)

Lykke til med barnevognkjøpet alle sammen=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nysgjerrig som jeg er så måtte jeg inn å se på vogna! hehe.. =) Kjempe fin vogn! =)

Skrevet

Gratulerer med vogna.

Vi har bestilt emmaljunga duo edge combi 2009 modell i fargen pro titan med sportsunderstell.

Gleder meg masse til den kommer :0)

Skrevet

Tusen takk for det jenter, ja, håper vi blir fornøyd, og at den ikke er såå tung å manøvrere og kjøre..

Svanemamma: Ja, den fargen likte jeg også kjempegodt, hadde tatt den tror jeg viss vi hadde gått for edge, men eneste grunnen til at vi måtte velge mondial var pga bærestroppene, så dumt at ikke begge modellene har det... Menmen, håper vi blir fornøyde begge to med vognene våre:) hvordan bor dere? by/bygd? Vi bor ganske sentralt i byen, men håper den vogna ikke blir for stor/tung som byvogn...

Skrevet

Vi bor i ei bygd, og det er litt terreng rundt her så det var derfor vi valgte den vogna. Spesielt sportsunderstellet. I tillegg kan det fort bli en del snø her så det er greit å ha ei robust vogn.

Tror nok at vi blir fornøyde med vognene våre :-)

Skrevet

vi har også tenkt på emmaljunge...

Mondial Duo , er det den som er i sånn skinnmateriale? eller er den i vanlig stoff?

Skrevet

Ja, stemmer d, det er den Mondial Duo som du kan få i White leatherette og creme leatherette:) du kan også få den i sånn vanlig stoff, finnes i fire farger, svart, marineblå, en type svart til og den grey rings som vi har valgt:) Vil bare tipse deg om at viss du skal kjøpe den her i Norge så kan d være lurt å høre med forhandleren når dere senest må bestille den for å få den til terminen din.. Kan visst være lang leveringstid på noen av modellene (Opptil 4 mnd(!!!!!!)) fikk vi vite igår...

Lykke til=)

Skrevet

for jeg har også sett på den fargen som dere har valgt, synes den er så fin :) men så trodde jeg den var i sånn skinn og det vil jeg ikke ha... kosta den like mye som edge med sport understell?

men da blir jo valget lett :) får ile ned på butikken i morgen og bestille . har termin i beg av jan

Skrevet

Ja, den fargen var enda finere i virkeligheta til og med, og mannen min likte den kjempegodt, siden den også var litt røff på en måte, og i tillegg er den nøytral samtidig som den ikke er helt ensfarga og kjedlig:) Og den er i sånn vanlig stoff:) Vi kjøpte med sportsunderstellet, for d passa kjempefint sammen!

Er veldig usikker på om den koster like mye som edge med sport understellet. Vogna vår kosta akkurat 9000 (8994,-), og det var Mondial med sportsunderstell og exclusive stellevske:)

Ja, jeg angrer litt på at vi ikke var tidligere ute, men visste ikke at bestillingene ble sendt inn bare hver 8.uke, og i tillegg tar d visst ca. 8 uker å få den levert, så da blir d i verste fall 4 mnd å vente på den ja... Men heldivis hadde de fått inn akkkurat den vi skulle ha, så d var utrolig flaks for oss!

Kan hende det er annerledes andre steder i landet mtp bestillingstid og sånn, men d kan være lurt at du undersøker d ivertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...