Gå til innhold

MidnightSun og Attpåklatten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare si at jeg tenker veldig på dere og håper at dagen ikke blir alt for tung og komme gjennom.Håper dere husker gledelige minner mellom tårene dere helt sikkert kommer til å felle over de to dere har mista.Lykke til i morgen..

Tenker på dere..

Fant ett lite vennskapsdikt jeg ville gi dere.

Vennskap

kjenner ingen grenser

selv om avstanden er stor.

For gode venner har minner

som sammen i hjerte bor.

Og hvert eneste kjære minne

de øker i verdi,

for venner som holder kontakten

gir livet et innhold

med mening i..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk snille du..........jeg har en avtale i morgen formiddag, med kreftsykepleieren som var der den natten søsteren min døde og som fulgte henne tett alle årene det sto på. Hun var også en nær venninne av henne og det er så godt å snakke med henne. Hun ringte meg her forleden kveld og vi ble sittende og prate lenge. Da vi la på hadde vi en avtale at vi skulle møtes imorgen og gå en tur:-)

Godt å dele dagen med mennesker som forstår hvordan vi har det.....

Skrevet

Dette husket jeg jo ikke helt.... Men jeg kan alt om slike dager, og at du kan dele den med en som vet...... er faktisk litt deilig....

Men du...Attpåklatten, den 7. er kanskje et litt spesielt tall for deg eller???

Håper dagen kan bli så god som mulig for dere begge, jeg vet av erfaring at det går litt lettere etter hvert..... Men dere er ikke der ennå....

Skrevet

Ja den 7. er et spesielt tall.....Hun kom inn i dette livet den 7. og gikk ut av det den 7., på min eldste datters bursdag.....det er sterkt.......

Dagen blir nok fin på sitt vis. Det er jo en dag som blir sår, men det er igrunnen dagen i dag også.....man tenker jo mange tanker.

Og jeg er glad for at du sier at det kommer til å gå litt lettere etterhvert. Vi er nok nakne ennå.........men etter som årene beveger seg fremover så vil vi nok få følelsen av å få kledd mer beskyttelse på oss......

Skrevet

Ja, det blir litt mer..... glede.. rundt dagen etterhvert...... ,en det er en stund til det altså:o( Jeg husker at jeg tenkte at dette ville være vondt for alltid. Men de siste 2-3 årene har det vært enklere, på et vis....

Men jula synes jeg er tung....fortsatt..... Vet ikke om jeg helt klarer å venne meg til jul uten pappa.....

Ja, jeg mener å huske at da jeg gjorde siste forbredelser til Knertens 1 års dag, så leste jeg at hun hadde gått ut av dette livet.....

Han har jo fødselsdag den 8.

Ja tiden er en slags hjelper...... og som du sier, så blir man ikke fullt så naken etter en tid......

Skrevet

Vet du, at julen, den tror jeg for alltid vil være en tid som blir litt sår.....hun var så glad i den tiden og gjorde det alltid så utrolig hyggelig rundt seg. Lagde hyggelige sammenkomster og små deilige overraskelser til oss rundt:-) Det var hellig å spise den første julemarsipangrisen og vi begynte tidlig:-) Da var vi som små piker igjen........og så lagde hun de vakreste dekorasjoner.........så enkelt og så vakkert.......Alltid en fin tanke bak gavene og høytidsstemningen var sterk..........

Vi får prøve å videreføre de tingene og bruke juletiden til å minnes de gode ting.....

Skrevet

Takk vennen

Jeg brukte ei uke å stålsette meg og grine på,så dagen gikk rimelig bra.Kake ble det,om den så helt mosa ut.Ikke en smule igjen.

Var nydelig,det diktet =)

Klemz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...