Gå til innhold

Hvordan tolke denne meldingen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skriver: Jeg har aldri vært forelsket i deg eller hatt følelser for deg på den måten, så ikke ha dårlig samvittighet for noe.. Kos deg videre.

(skrev etter en liten krangel jeg hadde hatt med en ny gutt jeg har møtt. Viste seg at han holdt på med en annen dame og han har nok "dobbelt-booket" en stund.) Men vi er IKKE uvenner.

Da skrev han tilbake: Men jeg er gla i deg da, baby ;)

?? Som venn da, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke godt aa si, men spiller det egentlig noen rolle...?

Skrevet

Nei, men det er helt normalt det, tar litt tid bare.. Hva vil du da? Tolket det som om du ikke ville ha noe mer med han aa gjoere jeg, utfra meldingen du hadde skrevet til ham..

Skrevet

Jeg liker han kjempe godt, og jeg er nok forelsket i han. I hvertfall veldig glad i han. Men jeg orker ikke å skape noe mer drama eller tull..

Skrevet

Det einaste eg får ut av den er at han muligens er litt klein eller harry, med tanke på at han tiltaler deg som baby. Eg er nok såpass stigmatiserande at eg ikkje stoler på menn som kaller nokon det. Ellers så er det ikkje mykje å tolke i meldinga. Han vil nok gjerne fortsette med dobbelt-bookinga si. Ville han hatt meir, hadde han ringt og trygla på sine knær.

Skrevet

Behover da ikke vaere harry for aa kalle noen baby vel... Ellers enig at det uansett ikke er en veldig god start paa et eventuelt forhold. Og ja, vil han virkelig ha deg saa boer han prestere noe mer enn den meldingen der.

Skrevet

Behøver nødvendigvis ikkje vera harry nei, men det menn som bruker det ordet gir ikkje meg gode vibber iallefall. Men klart det har med erfaring å gjer kva ein kategoriserer som det eine eller andre.

Skrevet

Det jeg tenker er at han er en player og at han prøver å tvinne deg rundt fingeren igjen... men jeg kan jo ta feil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...