Gå til innhold

Hvordan tolke denne meldingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi unnskyld, jeg vet hvordan du har hatt det. Jeg er så lei for det. Som jeg har sagt til deg øfr syns jeg datingtjenester er kjempeteit og patetisk. Jeg registrerte meg etter en krangel vi hadde fordi jeg var sint. Unnskyld for mine internettsynder, jeg skrev bare for å se om noen skrev tilbake. Unnskyld, jeg er så lei for det. Ville aldri gjort noe mot deg i virkeligheten. Håper vi kan prate sammen når jeg kommer hjem, jeg elsker deg.

Snor han seg unna?!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk det er jo han skal skal gjennvinne tilliten til deg og den er jo såpass tynnslitt nå. Ville overvåket all internett trafikk hjemme og spilt litt kostbar så kanskje forholdet kan reddes selv om det er hardt arbeid fra begge parter sin side.

Håper selvsagt han angrer som bare det, men er jo umulig for meg og si noe om dette da jeg ikke kjenner din mann, det er det nok du som kanskje gjør best???

Uansett lykke til med jobbingen fremover.

Skrevet

Det er nesten så jeg vil nekte ham å gå på pcn liksom.. Jeg får bare overvåke og mistro.. Jeg vil at vi skal ha det bra.. Tror nok ikke jeg kommer til å ha det bra på en stund fremover..

Skrevet

Ehm.... han registrerte seg der etter en krangel????? For å se hvor mange som svarte han liksom????

Hvorfor har han da sendt bilder av pikken sin????

Hvorfor har han da svart disse????

Hvorfor i alle dager skulle han registrere seg på en sexside og søke etter andre damer?????

Han prøver å ro seg unna med å bagatellisere hele greia, minner veldig mye om en sosiopat spør du meg!

Bare vent og se nå, dersom du ikke tilgir ham, vil han snu over og bli sur på deg og si at det er din feil!

Skrevet

Hva annet skal han si?

Hvis du mot all formodning skulle bli i et slikt forhold, så hadde ihvertfall computeren forsvunnet ut av heimen.

Skrevet

Det er STOR forskjell på å opprette en profil i sinne og på å sende bilder av kuken sin til folk og ha bilde av seg selv liggende ute...Det tar tid å få en full innboks og å sende folk grisete svar, det er ikke noe man får gjort i løpet av en enkelt kveld man var sint og sur! Høres nok ut som han prøver å sno seg unna. Du må huske at det er veldig praktisk å ha deg hjemme, du tar vare på barna og ordner hus, og innimellom syns han det er greit å ha sex med deg, og så får han leve dobbeltlivet sitt i tillegg. Han føler nok at han har skutt gullfuglen...Forhåpentligvis vil han oppleve at disse ungjentene han trakter etter knapt nok duger i senga i virkeligheten, og at hverdagen blir en smule tøff uten en kone å støtte seg til...!

Skrevet

her er jeg tilbøyelig til å være enig med jøssica!!

Skrevet

legg merke til at han allerede legger skylden på deg i at han sier at han gjorde det etter en krangel med deg...

Skrevet

Han prøver å vri seg unna. At han synes datingtjenester er teit tror jeg ikke på, for da har det ikke noe å si om man har kranglet eller ikke. Han vinner jo ikke på å late som han er bedre enn han er når han allerede er avslørt. Hvis jeg var deg ville jeg lest av han hvis han klarer å være 100% ærlig, ellers har dere jo nesten ikke noe å snakke om engang.

Skrevet

Jeg er virkelig lei meg.. Jeg klarer ikke å tenke tanken å tilgi engang.. Hadde dette betydd mye for han hadde han dratt sporenstreks fra jobbmøtet han er på og sagt jeg er syk eller noe.. Ikke sendt meg en melding her og der..

Skrevet

Hvis en krangel er alt som skal til for å legge ut bildet av pikken på nettet og søke etter sexpartnere så ville ikke jeg hatt fyren iallefall. Hadde kasta han på dør med en gang.

Det er i de tunge tidene (f.eks.krangling) man ser hvordan en person virkelig er.

Skrevet

Synes hele greia høres suspekt ut, men det er min mening :-p

Skrevet

Hvordan er muligheten for at du kan reise til familie eller venninde å være ei stund?

Skrevet

Jeg vil ikke uttale meg hverken for eller imot han eller deg, for jeg vet ikke alt om hvordan forholdet deres er.

Men, som jeg skrev på hovedinnlegget ditt, så kan alle gjøre feil. Noen feil er grovere enn andre og vanskelige å tilgi..

Jeg ville gitt han sjansen til å forklare seg, fortalt han hvor såret og lei deg du er og gitt det litt tid. Kanskje det ikke er så ille som det ser ut.

Lykke til uansett og hold ut. Husk at dette er mannen du elsker og har barn og hjem med. Jeg håper dere finner ut av det.

Skrevet

Ungene er jo lagt og han har bilen med seg. Om jeg skal dra må jeg vekke ungene og gå bort til jobben hans, se han i øynene og få nøklene. Jeg tror ikke jeg orker det.. Føler meg helt alene nå. Helt Helt Alene.

Skrevet

Hadde jeg bodd i nærheten hadde jeg kommet å hjelpa deg!

Er det ingen som kan komme å hente deg da?

Du må uansett se ham i øynene før eller siden, og han kommer nok til å gjøre alt i sin makt, bruke all sin sjarm for å vinne deg tilbake.

Men kansje akkurat nå hadde det nok vært greit om du fikk ham litt på avstand.

Skrevet

hehe, godt vi er utstyrt med folkevett melkekua!! :D

Skrevet

Sett deg ned å ta en skikkelig prat sammen, bruk hele natta om dere må men få frem sannheten......

Husk det at han har nok innsett hva han har gjort og har nok heeeelt panikk nå. Derfor prøver han å lyve det fra seg osv.

Tenk om du hadde blitt tatt for noe sånt? Hadde nok fått panikk selv, ikke alle som greier å innrømme alt i panikkens øyeblikk.

Men om du snakker rolig med han, forlanger å få vite hva han EGENTLIG tenkte på og hvorfor han gjorde det så kan det hende dere kommer lengre... Og at du får vite alt, for det er viktig for deg at du vet i forhold til om du greier å noengang få tillit til han igjen, eventuelt kanskje gå videre med han???

Ønsker deg kjempe masse lykke til, jæææævlig å finne ut slike ting om partneren som man stoler på :(

Skrevet

Han har nok drevet dette for langt, men hvis han ber om tilgivelse og gjør alt for å rette opp det som har skjedd - så kan det kanskje gå bra med dere. Det er ikke bare å hive alt på båten heller.

Men det krever at dere snakker sammen, at han gjenvinner tilliten din. Kanskje dere bør gå til familierådgiving eller noe sånt.

Skrevet

kjøper ikke den nei!

hvorfor skal han ikke lyve nå? han har jo ikke gjort annet?

Skrevet

Unnskyld meg, hadde han ikke lagt ut bilde på sin erigerte penis?? Virker ikke akkurat så veldig useriös i forhold til datingtjenester da synes jeg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...