Gå til innhold

Diskusjonen om helseteppe..Hva med

Anbefalte innlegg

Skrevet

regntrekk da???

har dere ikke tenkt på det? det er faktisk veldig veldig mer tett enn et stakkers helseteppe...tett rundt hele vognen med en liten luke du kan åpne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ikke sant.

Jeg gidder ikke gå inn i den helseteppediskusjonen, men jeg klarte ikke å falle helt til ro når gutten min sov i vogna med regntrekket.

Det som hører til vognen er i sånn blank plast.

dogget jo på innsiden også.

Kjøpte etterhvert et slik universalregntrekk i sort "stoff" det er helt åpent i fronten, men med mulighet for å dra frem en liten skerm i skjermen i vognen så har jeg aldri vært plaget med vann inn

Skrevet

ja men selv med stoff i fronten er jo et regntrekk myemye mer tett en et stakkers helseteppe

Skrevet

ja absolutt enig med deg, derfor har jeg ikke stoff i fronten på regntrekekt

Og ja jeg bruker helseteppe foran åpningen. det kommer mye luft inn der.

Så det er derfor jeg ikke går inn i diskusjonene om helseteppe:)

Skrevet

regntrekket mitt har like stor åpning som åpninga på kalesjen på vogna. visste ikke at det fantes slike som man kunne lukke igjen.

Skrevet

regntrekket mitt har åpning så det kommer godt med luft inn.. Men vet det fins slike som dekker helt også..

Men vil du bruke helseteppe foran vogna, så kan du vel bare gjøre det selv om det er en del andre som ikke gjør det... verre er det ikke..

Skrevet

Har ikke fulgt med på denne diskusjonen, men på jobben bruker vi helseteppet under dyna for å få bedre varme. Å har hørt at de små liker å bli surret inn i de teppene.. eller andre tepper da, men kan sikkert bli litt varmt..

Skrevet

Nå har alle vognene våre hatt regntrekk med åpning ved kalesjen så ser ikke helt hvordan det kan bli noe problem?

Har ikke giddet å svare på noen debatt om helsetepper, for etter 2,5 år inne på dib så har jeg deltatt i nok av dem..

Men helseteppe foran åpningen på vogna er korttenkt i mine øyne, det blir grusomt tett luft der hvor babyen ligger og det kan være farlig..

Skrevet

Hva med de som henger ullpledd over vognen da? Ja for jeg har observert noen som har gjordt det. Tenker med skrekk hvordan det er nedi den vogna.

Regntrekk kan nok bli ganske så klamt det og.

Jeg trodde å henge helseteppe over vognen var helt normalt jeg. Helt til jeg leste en saftig diskusjon om det her på bim siden for 4-5 år siden, da jeg var gravid med første mann. Det hadde aldri falt meg inn at det ikke skulle være greit. Så jo flust av de som gjorde det. Men ser poenget med at det kanskje ikke blir nok luft inni der. Men alt med måte sier nå jeg. Kommer ann på tiden man lar det henge foran tenker jeg liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...