Gå til innhold

Har et spm! HASTER

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg fått beskjed om at jeg fikk leligheten som jeg hadde så lyst på. Nå bor jeg i bydel Gamle Oslo men den leligheten er på Grunerløkka. Så da må jeg bytte bydel.. Men, mister jeg barnehageplassen da? For hvis jeg gjør det må jo jeg takke nei til leligheten og det har jeg ikke så veldig lyst til!

Takk for svar:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare ett spm....hva er en bydel?

er det sånn alla Nittedal og Lørenskog?

for jeg vet om en som bor i nittedal men har barnehageplass på lørenskog.....

hvis det er sånn du mener....?

eller er det kommune kanskje.....

*ikke så dreven på de derre oslo greiene*

Skrevet

Ja, altså Grunerløkka er en bydel for seg selv og gamle oslo er en bydel for seg selv. Så det jeg lurer på er om jeg mister plassen om jeg flytter?

Skrevet

Vet ikke hvilke regler akkurat den barnehagen har, men vi mistet ikke vår plass når vi flyttet til en annen bydel for bydelen er jo fortsatt i oslo kommune ;O)

Skrevet

Nei du mister ikke plassen, tror tilogmed du kan få overflytting til grunerløkka men er ikke sikker. Ring barnehagekontoret på mandag. Vet om andre som har barn i en annen bydel enn de bor i.

Skrevet

Vel, vi bor på Søndre Nordstrand og har bhg på Blindern så det tviler jeg på.

Skrevet

Åj, det er litt av en reisevei!

Studenbarnehage eller?!

Skrevet

Slik som jeg har forstått det er det kun ved flytting til en annen kommune at en mister bhg-plassen.

Vi har bhg i en annen bydel enn den vi bor i, men vi bor i Tr.heim da, men på akkurat det området har jeg forstått det som at reglene er like overalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...