Gjest Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Jeg prøvde det idag, siden det står at det snart blir "eneste" facebook. Men likte det IKKE. Syns det var så uoversiktelig og rotete.... Men man venner seg vell til det
mamarama og lille banan Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 jeg er helt enig, jeg liker det ikke...synes det er mye mer uoversiktelig. jeg vil beholde det gamle
Dolpins:) Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Jeg syns den er genial:) Mye mer oversikteligt:)
tessa 82 Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Jeg synes den nye er mye mer oversiktlig. Må bare venne seg til den først...
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 hva er det som er nytt da egentlig?? Logget inn nå, og alt er jo som det alltid har vært...=S
Silje og Vaniljebollene Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Helt feil.. Men som du sier, det er vel hva man blir vant til.
Gjest Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 Den nye layouten til facebook er ikke kommet permanent enda, men man kan teste den nå. Helst øverst på siden står det noe sånt som "prøv nye facebook her" Så enda kan man gå tilbake til det gamle..., men etterhvert blir det kun det nye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå