Charlie´s angel Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Lurte bare på om det er flere som har termin 14. februar eller rundt den tiden?
Elinski Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Jeg har termin dagen før; altså 13.februar. Søstra mi fikk ei lita jente på valentinesday i år, så blir spennende å se om det blir samme bursdag på søskenbarna Hvordan er formen din da? Har du fått mage ennå? Jeg har ikke fått så mye mage, men kjenner den kommer snart nå. Blir ultralyd om 9 dager! Gleder meg. Koslig om du svarer meg i postkassen min =)
Dodlimammatil2 Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Jeg oxo har termin 14 iflg denne kalenderen, men legen sier 19 februar. Uansett kommer de vle tidligere siden de er to da hihi :-) Jeg har ikke mage enda, men jeg er kraftig fra før, så magen stakk nå ut allikevel. Ikke lett å se om den endrer seg enda hihi
Alle gode ting er 3:) Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Hei:) Jeg har termin på valentines day:) Har regnet ut fra EL dagen, men i følge legen og hans utregning med siste mens er det 11 feb, men er ganske så sikker på at min beregning er riktig.
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Jordmor sa 14 feb. Legen 13 feb. Så får vi evt se hva UL viser
Gjest Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Eg har termin 14. februar. har fått ganske mykje mage, men det er nr. 3 og den har komt fortare for kvar gong. skal på ultralyd på måndag, så då kan jo terminen forandre seg litt
lillan80 Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 Jeg har mens-termin 15 februar. Skal til ultralyd på onsdag og da blir det spennende om UL-termin er det samme.
birrisj05.02.09 Skrevet 6. september 2008 #8 Skrevet 6. september 2008 Jeg har 7. februar, men gynekologen sier babyen kan komme noen dager senere, men datoen skal være høvelig sikker. Hadde vært litt artig med valentinsbaby, for ei av mine beste venninner fikk valentinsjente i år
Charlie´s angel Skrevet 6. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. september 2008 takk for svar alle sammen. Jeg syns alt er så spennende !!! Når jeg regnet ut fra siste menstruasjon hadde jeg termin 17 februar, men jeg var på ultralyd 12 august og da fortalte de meg at termin er 14 februar. Blir spennende
Charlie´s angel Skrevet 6. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. september 2008 har nesten ikke noe mage, selv om jeg kan se nå at det begynner å vokse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå