Gå til innhold

Mamma bukser.... HJELP!

*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle kikke etter mammabukser i dag var både på H&M og Polarn och pyret. Alle mammabukser har jo 30 cm for lange bein ****eller jeg har for korte*** noen som vet om noen bedere steder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med det samme selv..har kjøp h&m og har fått mamma til å sy opp i lengden. Gidd ikke bruke 700-900 kr på en mammabukse, så derfor ble det h&m. Skal jo ikke bruke de så lenge.

Men jeg sliter med at buksene siger sånn... er ikke for store,sitter helt fint på,men siger veldig når jeg går. :(

Skrevet

Det er iallefall håpløst her jeg bor. I Tønsberg har H&M og Lindex sluttet med mammaklær.. må vist inn til Oslo! (Som om ikke kvinner blir gravide andre steder i landet enn i de aller største byene!) Men det hjelper kanskje lite å få tak i mamma klær andre steder når man evt må sy opp alle buksene, eller betale en liten formue for en stakkarslig plagg!

Men om du finner ett genialt sted som ikke stripper deg for penger, og har nogenlunde passende bukser, så håper jeg du kan gi meg et lite vink! :-) Lykke til! :-D

Skrevet

Har hørt at ellos har mammaklær, men vet ikke hvordan de ser ut er hvor lange buksene er:) Men prisen bruker jo ikke være så gale her..

Skrevet

Jeg leter etter mammabukser som har knapper på sida for justering istedetfor strikk oppover magen. Jeg er bare 12+5, så jeg har ikke fått skikkelig mage ennå, men buksene strammer så mye nå et jeg ikke kan bruke mine vanlige bukser. Jeg føler at det er for tidlig med sånn skikkelig mammabukse med strikk oppover. Er det noen som vet hvor man får kjøpt sånne med knapper i sida? Har vært innom en H&M butikk, men de hadde ikke.

Skrevet

Er bare ti uker men har fått kjempe mage..Alt er oppblåst og kan kun bruke joggebukser og den ene mammabuksen . Er andregangs da, men allikevel.

Skrevet

Ellos har mammatøy. Tror de fleste buksene er i to forskjellige lengder, en kort og en lang. Tiittet litt på hjemmesden deres for litt siden. Tror de er rimeligere enn h&m.

Skrevet

Renee, du som skriver du er fra tønsberg. så har jo de en flott butikk for mor og barn da... : meg og magen. rett ved taxi stasjonen på torvet i tønsberg...

skal ikke klage da vettu =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...