*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 gruer meg til å pakke den baggen jeg...
Har 1engel, venter nr2<3 Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Nei, har enda ikke fått gjort det... Har tenkt på det lenge, men det er bare det at da er det enda mer virkelig, og føles som et skritt nærmere, og det er jo litt skummelt... Men jeg må vel få fingeren ut denne uka, nå nermer det seg med stormskritt.... :-D
Nesta_L med guttebebis Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Ja, jeg pakka i forrige uke. Fødte fire uker for tidlig sist, og da var jeg ikke klar i det hele tatt, så nå har jeg alt på stell ;-)
2 gutter og 1 jente Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 nei...venter til termindatoen tenker jeg. er arvelig belasta og ser frem til å gå på overtid nok en gang!
Lacey*har fått erta Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Nei, jeg tenker ennå: "Oktober er jo så inmari lenge til at jeg har da ikke hastverk!" Men i morgen er det jo faktisk bare 6 uker til termin, så jeg får vel kanskje surre meg til å gjøre det snart:)
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 6. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2008 ja det er sant...men er redd det skal bli lenger å gå å vente ved at baggen er ferdig..gåå se på den liksom... en anna ting er at det jeg skal ha me meg bruker jeg i hverdagen..har ikke så mye skift å så mye å gå med..er ganske stor så det jeg har av klær må¨jeg ha framme..så det er vanskelig da
incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 jeg har pakket baggen eller så godt så det lar seg gjøre før det faktisk skjer iallefall.. og magen min sank i dag, så nå krysser jeg fingrene for at det skjer noe de nærmeste ukene hehe..
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 6. september 2008 #8 Skrevet 6. september 2008 burde vel pakket...min mann maser om det hele tiden... i går var fødselen på en måte i gang men fikk det stoppet....(lå 18timer med regelmessige rier) Fikk da opplevelsen at jeg kanskje burde pakke snart ja
ChellBell - har født! Skrevet 6. september 2008 #9 Skrevet 6. september 2008 Jeg har pakket baggen til bebisen, men ikke meg selv. Det er litt vanskelig når alt jeg skal ha med er ting jeg fremdeles bruker hver dag.. Men, jeg skal pakke noe.. "Etbarnogetimagen" som hadde termin i midten av oktober fødte i går! 5 uker for tidlig. Alt står bra med mor og barn, men det fikk meg til å innse at våre oktoberbebiser kan komme når som helst, egentlig!
Herkules Skrevet 6. september 2008 #10 Skrevet 6. september 2008 Har ikke pakket noe jeg, har heller ikke noe sterkt forhold til denne fødebaggen Sist hadde jeg ikke tanke for noe fødebag og da havnet jeg på føden 4uker før termin. Vi bor 3 min med bil fra føden så det er ikke akkurat liv om å gjøre denen baggen Desuten har jeg ikke termin før helt på tampen av oktober, så føler absolutt det er lenge til
<3 girls <3 Skrevet 6. september 2008 #11 Skrevet 6. september 2008 eg har begynt å pakke.har legt i amme bh,joggebukser og gensere. neste uke skal eg begynde å lage til stellebordet å vaske babykle..å då tenkte egg att eg skulle legge kleda når dem er rene i baggen.så er det oxo klart. toalett sakene vanter eg litt med.
Gjest Skrevet 6. september 2008 #12 Skrevet 6. september 2008 Tenkte jeg skulle begynne å pakke den i dag jeg:)
babygullz <3 vilde Skrevet 6. september 2008 #13 Skrevet 6. september 2008 Har begynt å pakke den.. men mesteparten av klærne som jeg skal ha på meg som skal i den bagen, bruker jeg jo nå til daglig.. joggebuksen er min beste venn <3 men tenkte jeg skulle ut å kjøpe en fresh joggedress snart da:) får ikke cash før 25 da.. så blir ikke ennå..
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 6. september 2008 #14 Skrevet 6. september 2008 Termin 15 oktober, så høygravid nå (39 dager igjen...) men får ikke endret nicket mitt siden "din egen side" ikke funker. Har vært så opptatt med flytting i hele august at jeg ikke har hatt tid til å tenke på å pakke noe sykehusbag..men må vel snart tenke litt på det nå som det er bare en mnd igjen
shari_z Skrevet 6. september 2008 #15 Skrevet 6. september 2008 Har ikke pakket noen ting. Gjorde ikke det siste gangen heller og det gikk bra for det, selv om babyen kommer 4 uker før termin. Men vi bor bare minutter fra sykehuset så det er lett for mannen min å kjøre hjem og hente ting. Som noen av de andre, bruker jeg klærne jeg skal ha med meg. Men ellers kunne jeg godt pakket noen andre ting, men gidder ikke enda. Samtidig kunne det vært morsomt å ha pakket baggen og gjort det hele mer virkelig på en måte. Kanskje i morgen, eller om et par uker. Jeg har ikke hastverk, jeg. :-)
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 6. september 2008 #16 Skrevet 6. september 2008 Jeg begynte å pakke litt ned i forrige uka. Har 35 dager igjen til termin idag. Har fått pakket ned babyklærne og en del av klærne til meg selv, men bruker jo mye nå. Jeg har laget en liste som ligger på toppen av bagen der det står hva mer som skal legges ned, slik er det bare å krysse av etterhvert. Hehe, kanskje litt ordensfrik;-)
Gjest Skrevet 6. september 2008 #17 Skrevet 6. september 2008 Nei jeg har ikke pakket ennå. Har igjen 32 dager, funnet frem baggen og skrevet ned en liste over hva mor, barn og far skal ha med - men som en del andre her skriver, så bruker jeg også en del av det jeg vil ha med meg, til daglig. Jeg kunne pakket det som skal med til babyen, så er det ferdig c",) Jeg kan føde før tida og jeg kan føde på overtid, så jeg vet liksom ikke helt når jeg pakker ordentlig. Når riene starter kanskje, siden jeg har en klar liste over alt jeg vil ha med meg. Tja, jeg tror det faktisk...eller, vi får se. Moro å se at så mange som har termin i oktober faktisk har begynte å pakke alt, godt det ikke bare er jeg som er tidlig ute. Lykke til jenter.
Ønskebaby08*12 Skrevet 6. september 2008 #18 Skrevet 6. september 2008 Jeg har ikke pakket ennå, men vet hvilken bag jeg skal pakke i da :-) Har så vidt begynt å tenke på hva jeg skal ha med meg. Jeg vil liksom utsette det lengst mulig, fødslen blir med en gang så mye nærmere da..akkurat som om at jeg ikke merker det på kroppen, som begynner å gjøre seg klar...og magen som holder på å eksplodere...
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 6. september 2008 #19 Skrevet 6. september 2008 Jeg har tenkt på å pakke bag'en... Hehe! Og jeg har tenkt på at jeg kanskje i det minste burde skrive ei liste over hva som skal være i den. Men utsetter det visst av en eller annen grunn. 5 uker til UL termin, 4 uker til menstermin. Burde kanskje begynne snart...
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 7. september 2008 #20 Skrevet 7. september 2008 Har ikke pakket enda,nei.. synes d fortsatt er så lenge til.. er redd tiden skal gå så innmari sakte da.. men imorges vasket jeg første omgang med babyklær.. så jeg skal vel snart tenke litt på hva jeg skal ha i bag'en.. skrive en liten liste..
82glad Skrevet 7. september 2008 #21 Skrevet 7. september 2008 Holder faktisk på med bag'en nå. Er 3 uker igjen til termin nå, så da er det litt greit å ha begynt! Det jeg foreløpig har lagt klart: - kameraet står til lading og brikken er tømt. - body, bukse, sokker/strømpebukse - "hente"-jakke, labber, lue og teppe i merinoull - ammeinnlegg (usikker på om vi får det på sykehuset) - 2 stk ammebh'er, truser, sokker - fått anbefalt å ta med et par gode, tykke sokker (fryser ofte på føttene etter fødselen) - 2 stk ammetopper henger til tørk - joggebuksene bruker jeg ennå - helsekortet ligger alltid klart!!
mommy3 Skrevet 7. september 2008 #22 Skrevet 7. september 2008 Ikke noe stress med å pakke, for på sykehuset har de jo mat og "tøy" å ha på seg - om man ikke har rukket å pakke bagen. Så man kommer hverken til å sulte eller gå naken. Ikke babyen heller, for den saks skyld. Så nei, jeg har ikke gjort det - men også fordi alt jeg vil pakke er ting jeg bruker hver dag, som sminke og klær. Første gangen jeg fødte hadde jeg tatt med meg vanlige bukser....som jeg trodde jeg skulle få på meg dagen etter fødselen. NOT! ;-) Og andre fødselen tok jeg ikke med bag til sykehuset fordi vi ikke trodde at fødselen var i gang på ordentlig. Men det var ikke noe stress - mannen min dro hjem og pakket for meg etter fødselen.
Irmalill Skrevet 7. september 2008 #23 Skrevet 7. september 2008 Jeg har begynt å pakke baggen. Har termin 2. oktober og nå har det slått meg at det er jo snart.. Har samme problem som de flest her, alt som passer bruker jeg til daglig.. men tok en tur til byen og invisterte i en ny "kosedrakt" som nå ligger i baggen.. Og så har jeg skrevet liste over ting som skal i etterhvert..
nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 7. september 2008 #24 Skrevet 7. september 2008 Har termin 19., så har ikke pakket riktig enda nei... Men har skrevet liste på hva jeg skal ha med, etter et innlegg jeg skrev her ) Må først å handle amme-BH og kosedress, pluss at min bestemor skal strikke ferdig hentesettet og få vasket det opp. Tro om jeg skal pakke i en stor, middels eller liten bag Hva bruker dere??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå