Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Jeg har to uker igjen til termin nå og har hatt tre runder med modningsakupunktur for å forberede til en grei fødsel. De to siste ukene har jeg forsøkt å kjenne forsiktig på mormunnen/livmorhalsen og har alltid funnet den. Den har vært bløt, hoven og det har vært plass til en fingertupp i åpningen. Den har alltid sittet et godt stykke oppe i sjeden, men jeg har enkelt kunne finne den. I dusjen i dag kunne jeg ikke finne den og begynner å lure på hva som har skjedd. Jeg letet og letet, men fant absolutt ingenting oppi der... Trodde utstyret liksom skulle synke i sjeden mot slutten. Hvor har den blitt av? Noen som har en teori om hva som kan ha skjedd?
Sånn kan det gå Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 "Utstyret" synker ikke ned mot skjeden. Det holder seg der det er, men flates helt ut og åpner seg når det nærmer seg fødselen. Grunnen til at du ikke finner den er nok at den er helt utflatet, men om det er åpning skal du greie å finne åpningen som et annerledes felt. Når det er åpning er det fostervannssekken du kjenner der og den føles litt annerledes enn skjedeveggen/den utflatede livmorhalsen.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Er det mulig? Tror du den er utslettet? Sist gikk jeg 14 dager over tiden og ble satt igang. Da var utstyret fullstendig umodent, lukket og låst... Kan det virkelig så modent på dette tidspunkt? Jeg finner liksom ikke noe annet en skjede inni der...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Noen andre som har opplevd dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå