nille_1 Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 noen tips til å få ut gullet? har spist bringebærkapsler i 2 mnd, har kanel i kaffen, går på tur, vaska hele huset i dag (-tak, vegger) har seff sex , prøvde kjenne litt med fingrene oppi der men kommer ikke så lang opp at det kan gjøre noe, har kjent litt aua i ryggen men ikke det helt stor .... og glem føde pizza!! men noe annet da??? help
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Dette er min andre, og jeg sitter på ellevte dagen siden termin. Har funnet ut at det bare er å smøre seg med den evinnelige tålmodigheten. Noen føder tidlig, noen føder sent, andre raskt og andre sakte. Hos meg modnes ting tregt rett og slett. Har mest tro på sex og brystvortestimulering. Her har slimproppen gått det siste døgnet og da har jeg hatt sex og passet på å ligge med rumpa i været etterpå siden sæden må trenge lengst mulig inn pga desentrert livmorhals = lite moden. Så nå håper jeg at jeg kan føde de neste par dagene uten hjelp av igangsetting. Skal på overtidskontroll på mandag og håper jeg kan slippe det.
nille_1 Skrevet 6. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2008 Å så godt å høre, og sender fødestøv og masse lykke til deg..og meg *********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Masse lykke til til deg også! Fødestøv er herved motatt og sender litt tilbake:)*********************************************************************************
gerd Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Når har du fått de andre to i forhold til termin? Jeg kommer seriøst til å bli gal om jeg skal gå lenger enn 39 uker med denne her. Den første kom fire dager før og den andre 14 dager før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå