Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg ang blødninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært regelmessig, men siste året har jeg begynnt med mellomblødninge på 2-3 dage midt i syklusen. Jeg hadde blødninger så og si hver dag i juli, men ingenting etter det med unntak av en dag.

Jeg har vært hos legen som sier at slik skal det ikke være, og at dette må sjekkes. Hun bad meg ta kontakt med en spesialist, men ville verken undersøke eller si noe om hva det kan være. Jeg har også vært tiltagende trøtt og sliten siste året, jeg som før kunne klare "alt" har måttet legge om ting slik at det ikke blir for mye stress. Men nå er det jo noen måneders ventetid hos spesialisten da, og jeg lurer jo, ha aldri vært boti dette før.

Noen som ha opplevd noe slikt, eller vet noe om det?

Jeg har tatt ett par graviditetstester som var negative.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo rett og slett være litt "krøll" med hormonene dine. Et pillekur vil ordne det. Jeg blødde omtrent sammenhengende i flere måneder i en periode da jeg var omtrent på din alder faktisk. For min del var det altså ubalanse i hormonene og fikk en del ulike pillerkurer som fikk alt på rett kjøl igjen.

Skrevet

Hei du!

Har legen tatt celleprøve av deg?

Det er jo det første hun burde gjort og om ikke så har skjedd, så bestill ny time og ta en celleprøve. Da får du raskt svar om det er noe i livmorhalsen. Ofte kan det være celleforandringer der som også gir slike blødninger.

At du har vært trøtt og sliten siste året kan nok rett og slett være kroppens signal til deg om å roe tempoet. For du har drevet rovdrift på deg selv veldig lenge, og ikke lyttet til signalene... Og har passert en alder hvor store forandringer ofte starter:-)

Håper du kan få noen svar raskt så du ikke går og bekymrer deg. Og at du passer på å hvile når du har mulighet. Husk, du er ikke i 20-årene lenger;-DD

Skrevet

Tusen takk for svar begge to:)

Godt å høre at ting kan ordnes raskt:) Jeg lurte jo på om hyppige fødsler kunne ha gjort noe med det, men det er vel det kroppene våre er skapt til.

Jeg tok celleprøve i desember, så antar ting ikke er vesentlig forandret siden da. Det er "vår gamle lege" Attpåklatten, hun kan vel sakene sine.

Men godt å høre at dette også kan være normalt og kjapt å fikse. Pleier å tenke at kroppen fungerer hver gang alt er regelmessig, så da tenker jeg jo motsatt nå:P

Takk igjen=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...