Gå til innhold

Tromsøjenter!!!


LilleVildeogMamma

Anbefalte innlegg

Hvordan står det til? Noen med termin i september som har født?? Eller kanskje noen som kjenner at noe er på gang? :) Spennende tider dette her.

 

Her er det absolutt ingen tegn på at slutten er nær bortsett fra at jeg føler meg rimelig klekkeklar. Hodet er ikke festa engang. Enda 3 uker igjen til termin da...( 28/9)

 

Håper vi ses på noen treff! Og videre babytreff etter at vi er ferdige med å ruge. Vi er jo så mange med termin i september :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei!

 

Her er det heller ingen tegn på en kommende fødsel..har termin om akkurat 1 uke :) så vi får se.... men er fortsatt i fin form og har heldigvis ikke blitt lei enda!

 

Var du på treff sist torsdag? Var veldig koselig med mange sepembermager! Blir artig å fortsette treff etter at alle småttisan e kommet ut:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg var på treff. Satt i sofaen først, men bevegde meg over i en stol etterhvert :) Var også på treff på dollys på jekta om du husker..Var veldig trivelig ja! Kommer nok ikke på treff mandag, men kanskje på kveldstreffet onsdag....?

Så bra at du er i fin form og ikke har blitt lei enda!

Håper vi sees både med mage og baby etterhvert! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. her e æ uten nett, men har tilgang når æ hos foreldrene mine som no. vet ikkje katti vi får d tilbake, vente på ny leverandør og d tok lengre tid enn forventet. va så dom at vi sa opp den gamle litt for tidlig.

 

her går d i sirup. e så lei av å vente, og har vært d lenge som dåkker vet.

 

d e ingen tegn på at nåkka skjer her i nærmeste fremtid.. d e 14 dager igjen t termin, men i verste fall må æ vente i 4 uke.. ja, ja.. får bare smøre mæ me tolmodighet. tia går no litt fortere no når sambo e kommet hjem...

 

håpe vi sees i mårra... eller på neste dag treff som settes opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende æ å lille babyen kommer innom på treffet i morra:)

Får se om tidskabalen går opp. Skal på behandling på sjølund med lillemor i to tia.

Er utrolig godt å være ferdig med å være gravid. Savne ikke magen.

Mye bedre med baby på utsia enn på innersia;)hehe

 

Elin og Nathalie snart 5 uke:)

 

tidligere nick va cajenne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

No begynner jeg å bli rimelig lei.. Sliter med søvn på natt.. Må jo gå på do hver andre time og det er et ork å komme seg opp av sengen (til tider vært gunstig med kateter, hehe). Gleder meg stort til at babyen kommer på utsia snart.

 

Ingen tegn til fødsel bortsett fra at jeg kjenner at babyen ligger langt ned.

 

Kommer ikke på treff en her uka.. Kanskje til neste uke :-) Håpe vi sees på fødestua om ikke lenge ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan vi jo ta et BIM-treff på barselavd sånn uti neste uka engang, Marianne ? :P hehe

 

vi ses med eller uten kul på magen etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e veldig klar for Bim treff på barselavdelingen i neste uke.. gjerne etter frisørtimen på mandag.. he,he.. håpe noen ser og gjør alvår av bestillingen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...