Gå til innhold

Hjelp! 10 uker på vei og jeg blør! :( Redd!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å blø nå nettopp, er dette vanlig? Det er ike mye blod,men helt ferskt. Har hatt veldig vondt i magen og ryggen (den har krangla med meg før) i dag og igår.. Nesten som mens smerter! Er veldig veldig redd her nå :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, høres ikke moro ut... håper det det går bra med deg og spiren!!!!

Skrevet

ring lege eller jordmor hvis du er bekymret......

masse lykke til

Skrevet

Jeg har ikke vært hos jordmora enda,skal dit for første gang på torsdag,så jeg har verken navn eller nummer på henne, og legen har jo fri nå. Må jeg ringe legevakta da,eller hvem?

Skrevet

ring legevakta og si at du må få ultralyd på mandag (eller i morgen hvis mulig), så slipper du å bekymre deg lenger enn nødvendig! Kan jo være en helt ufarlig blødning:) Uansett best å få rede på det så fort som mulig. Hadde det samme for 2 år siden på selveste nyttårsaften i niende uke. Dro på legevakta på kvelden, de kunne ikke gjøre noe men fikk henvisning til ul på Ullevål 2 dager etter (og der var det et hjerte som slo!)

Lykke til!

Skrevet

Da kan jeg jo like godt ringe på mandag,for da kommer jeg jo ikke til å få vite noe før det likevel?

Skrevet

det går sikkert kjempefint! Men kan jo være de kan ta deg inn før hvis du ikke klarer å vente ...

Skrevet

tviler jeg på :/ underbemanna og sånt. Får bare stå han av og roe meg ned.

Skrevet

Tenkte bare jeg skulle si at det slutta å blø igår, men det kom små biter brunt slim (fint å dele :P) på str med knappenålshoder. Idag tidlig og.

Venninna mi sa at det er mest sannsynlig et blodkar som er sprengt,eller noe sånt. Hun er et par mnd lenger på vei enn meg. Men skjer det igjen,ringer jeg legevakta umiddelbart.

Tenkte bare jeg skulle si fra at det virker som alt er bra, i tilfelle noen bekymret seg. :)

Skrevet

Er nok bare et blodkar, og de brune restene er bare rester av gammel blod. Så lenge det har sluttet å blø, og det ikke har kommet klumper og du ikke har mensen smerter så er det helt vanlig å ha noen småblødninger i første trimester.

lykke til, dette går så bra.

tenk positivt.

Skrevet

Heisann

Jeg blødde flere ganger når jeg gikk gravid med mine to første. Første gang i uke 9. Fikk ultralyd....og alt var veldig bra. Var nok bare et blodkar......

Skrevet

Begynte å blø igjen nå, syns det er skummelt. Vet ikke hvor lenge jeg bør vente med at det gir seg.

Har skikkelig mens-murring i korsryggen også.

Skrevet

Kom hjem fra legevakta nå. Skal dit imorgen tidlig, og ta ultralyd.

Skrevet

Uff håper virkelig dette går bra.

Fikk selvfølgelig en liten blodstripe selv på papiret selv igår og hadde litt til morgenen. Har ingen smerter, men føler at alle symptomene mine er borte. Har jo egentlig ikke hatt så mye, men hatt ømme pupper fra og til. Blir jo kjempe redd selv :(

krysser fingrene for oss.

jeg er selv 5+6 idag.

Har du mye symptomer marielle? på graviditet?

har alle masse symptomer når de er ca 6 uker?

Skrevet

Vi fant ut at jeg er 7 uker på vei.

Og at alt er bra, det er liv der inne, takk og pris.

Jeg har hatt symptomer siden ca uke2, noe jeg synes er helt sinnsykt. Ømme pupper i en måned,kvalme i en to - tre uker, oppstøt og sånt.

Men alle så til meg,ring legen,og jeg fulgte det rådet.

Og jeg er ikke ute av faresonen enda,dessverre.

Vi krysser bare fingrene.!

Skrevet

Trodde du at du var 10 uker og fikk vite at du var 7? har du hatt ustabilde sykluser? håper virkelig det går bra med oss alle som opplever blødning de første ukene. lykke til. klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...