Gå til innhold

Kjære Klatten =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg kommer meg på nett mer denne uka,så derfor skriver jeg litt nå.

I morgen blir en dag vi to forbinner med kanskje vemod,latter,minner og gråt.I morgen er det bursdag for to engler som er vanvittig savna.

Men etter en vond uke så tror jeg at jeg er klar.Uansett,jeg vil tenke enormt mye på deg,og vil også i år tenne to lys for englene.

At engler fins og verner om sine kjære,ja det har vi tro på.

Ha en så fin dag som mulig i morgen.

God og varm klem fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå renner tårene her..............ja i morgen blir en rar og sår dag....igjen......tenk du.....om min engel hadde vært her fremdeles så skulle vi sittet rundt langbordet med henne som hovedperson. For hun ville fylt 50 imorgen... Istedet samles vi som er igjen her til en vemodig og sår middag.......det er trist, det blir vondt og ennå en merkedag som skal prege oss......Men vi tråkker stien vår, sakte men sikkert går det fremover...med både tårer og latter........

Og at englene finnes ja, tenk, i går lastet vi over bilder som min mor tok under seansen i England....og der......var hun..........lysende og tydelig. Til og med min bror ble rørt, og han som mener han ikke tror på slikt engang da:-) Det er fint å se.......og når mennesker får se det svart på hvitt så er det visstnok lettere å tro.....uten at jeg skjønner hvorfor.....for jeg bare vet det inni meg og det gir en helt spesiell ro og tillit.....

Jeg tenner også lys i morgen til minne om englene våre som gikk inn i lyset........og sender varme, vuggende klemmer til deg.........vi står sammen....mye kraft i det!

Skrevet

Ja,nå er dagen over.Jeg pusta letta ut jeg.For at det gikk så greit som det gjorde.

50år,det er ingen alder.Men noen er for god for denne jord.

Jeg vet at slike bilder forekommer =) Å det er så godt å se di.Da vet man at noen følger med og verner om en.

Å hvor godt er det ikke å ha slike vakre bevis.

Jeg har også det =)

Men hver gang jeg er med blomster,så tar jeg bilde.For å ha i ei bok.Bursdager osv.Hver gang så er det et skinnende lys på bildene.

Nesten som,nei jeg greier ikke forklare det.Men gubben sier bare",ja slik er jo dine bilder.Du får frem ting andre ikke ser"

Er godt å vite at di er med.Det gjør dagene lettere for meg.

God klem fra meg.

Skrevet

Så fint å lese at dagen gikk fint for deg. Ja noen mennesker er for gode for denne jorda. De levde intenst og ekte og ble plukket ut til å gjøre en jobb videre et annet sted.

Mamma og pappa fortalte igår om en datter som hadde kommet hjem til dem før hun fylte 20 år og bedt dem sette seg for hun hadde noe å fortelle. Det hun fortalte gjorde dem sinte. Hun fortalte at hun aldri kom til å oppleve å bli 50 år. Når de prøvde å si at hun ikke måtte si sånne ting, troll i ord osv, ba hun dem om å lytte og akseptere det hun fortalte, for hun visste det.........hvordan hun visste det er det ingen av oss som vet, men hun visste det før hun fylte 20.......

Vet du, at de bildene dine ja......jeg har jo sett det selv. Det er magisk og det er fint, for jeg føler en trøst og et tegn på at de er rundt oss:-)

At det skjer slike fenomen er helt tydelig:-)

Klemmer til deg også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...