Gå til innhold

Ang kynnere. Er dette vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er jeg 27+0 uker på vei.

Det er først de siste dagene jeg har merket noe særlig til kynnerne.

Men idag har det vært skikkelig ille egentlig...

Får lange og ganske ubehagelige kynnere uansett hva jeg gjør.

De gir seg heller ikke når jeg tar det mer med ro.

Selv når jeg ligger helt rolig på sofaen har jeg kynnere.

De er såpass ubehagelige og magen blir så hard/stram at jeg greier ikke strekke meg helt opp når jeg stå oppreist.

Er det vanlig eller? Kommer det til å gi seg etterhvert isåfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt kynnere i perioder fra uke 16...Spesielt hvis jeg stressa litt.

Nå har jeg hatt det i dagevis, men har kun en uke til termin.

Hvis du er usikker ville jeg ringt føden eller jordmor/ lege.

Tror ikke du trenger å bekymre deg noe hvis de ikke er vonde eller du kjenner mensmurringer, men altid godt å snakke med noen

Skrevet

Er ikke kjempevonde nei, men legger seg på en måte ett "belte" med små-vondt over magen når de står på.

Ikke som mensmurringer, kanskje mer som lett mageknip.

Er litt stress for tiden ja...så kanskje det har noe med saken og gjøre da. Hvis det ikke gir seg snart, tror jeg kanskje jeg tar en telefon til føden. Så kan de ihvertfall berolige meg :)

Skrevet

ikke for å skremme... men med forrige mann, startet fødselen i uke 28.. de fikk stoppet det, for jeg kom tidlig nok inn! trodde jeg bare hadde kynnere, men var litt engstlig...

i uke 35 ramla morkaka ut, og da hadde jeg og vondt i magen.. dro pga magevondt, en time etterpå kom morkaka.. så kastesnitt og rull pakke.

det jeg ville si med dette var at du må ikke nøle med og ringe om du merker forandringer!! bedre med 10000 ganger for mange telefoner og sykehusbesøk, enn EN gang for lite.....

Skrevet

Hei

Jeg hadde også en del kynnere da jeg gikk med Amalie, men de var som oftes når jeg gjorde noe, løp til bussen , gikk fort o.l

Men i og med at du får de så lenge av gangen og uten å ha gjort noe, så ville jeg nok bare ringt jordmor å hørt. er nok ikke noe farlig, mange opplever kynnere forskjellige og kan jo hende at magen din vokser veldig fort nå også, og at det har noe å si...

Skrevet

lurer litt på dette jeg også,fikk du svar fra føden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...