Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Syns den ser mindre ut nå... Ingen i dag som trodde jeg er høygravid hehe. Vi var i bursdag med folk vi ikke så ofte ser, på hoppeloppeland. Bare lurer om han har det ok inni her, kjenner jo spark og sånn, men ikke så ofte hikking som før. Han hadde flata litt ut på vekstmålinga da jeg var 36uker. Kanskje ingen grunn til å bekymre seg, men jeg syns ikke jeg har blitt noe større siste to ukene liksom..
smiley88 Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 jepp:) har ei uke igjen og magen er definitivt mindre eller mer flatet ut de siste 2 ukene. hvert på sjekk og ingen som har reagert noe på det. tror det har noe med at hode ligger i bekkene, og derfor ikke tar like mye plass i magen.
babygullz <3 vilde Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Ikke mindre, men mer flatet ut kanskje... før var magen min veldig spiss og stakk godt ut, men nå føler jeg er blitt mindre "utstikkende" og mer "brei" og rund:) aj løøøv maj belly=)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 6. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2008 Min er ganske spiss nede da, men jeg ser ikke høygrvid ut mer tror jeg, siden man ser godt at den ikke går helt opp liksom... Men det er godt å kunne sitte igjen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå