Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Jeg kjenner ofte veldig hold/sting i magen om jeg bøyer meg eller noen ganger om kvelden om jeg sitter lenge i sofaen. Hva kommer det av? Føler ikke alltid nedpress el menssmerter samtidig, men noen ganger. Noen ganger blir magen hard også. Mest vondt øverst på magen liksom.
Endelig mamma! Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Vet ikke hva det er, men jeg har også merket en del av dette de siste ukene, er nå i uke 38+6. Jeg merker mest når jeg går da, er ofte jeg må ta meg pauser bare jeg skal gå noen hundre meter, siden det gjør så vondt. Men lurer fælt på hvorfor...
Lala82- Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Samme her,vet heller ikke hva det kommer av.Er 31+4 i dag.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 6. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2008 Er det også under ribbeina, eller nede på sidene? Vært mye plaga med ligamentsmerter(nede på sidene) frem til for noen uker siden- vondtene bare flytter rundt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå