megh Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Jeg er så sliten. Jeg jobber hver dag i 7,5 time. Det går bra. Men jeg må hvile når jeg kommer hjem og legger meg tidlig. I dag lørdag så dro mannen min og jeg ut, ( etter at jeg hadde sovet i ca 10t +) en tur for å handle litt. vi var ute i en time kanskje, jeg hadde spist frokost og alt. Og vi skulle vurdere om vi skulle gjøre noe mer, da var jeg så sliten at vi bare dro hjem. Så lå jeg i et par timer ca og hvilte, litt soving og bare hviling om hverandre. Jeg blir nesten litt bekymret for om dette er normalt. I tillegg har jeg vært forkjølet i tre uker (uten feber) Noen som vet noe..
megh Skrevet 6. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. september 2008 forresten er jeg ca ni uker på vei...
jeg fant firkløvern Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Hei, Tror dette er veldig normalt. Jeg hadde det i allefall slik i mine to svangerskap. Kunne sovne av nesten hvor som helst. Med min første var jeg tett i nesten og forkjølet de tre første måneden. Leste ett sted at det er noen som er det, har visst med slimhinnene i kroppen... tror jeg.. Det blir nok bedre om noen uker, skal du se
rigmora Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Jeg tror dette er helt normat.. lå hele siste helg og bare sov, klarte ikke gjøre noen ting. Jeg jobber bare halve dager, men er alikevell utrolig sliten når jeg kommer hjem så orker stort sett ingenting.. men har fått høre at dette er nomalt.. det er jo ikke så rart at kroppen blir sliten av å lage et foster =)
Vil Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Ligger flat hver time jeg kan... Håper ikke jeg skal være like trøtt og slapp hele svangerskapet. Men altså: Helt normalt!
Silje og Vaniljebollene Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Det tror jeg er helt normalt. Jeg har vært forkjølet siden begynnelsen av august jeg, men har faktisk aldri tenkt på at det kan være svangerskapsrelatert. Sove gjør jeg så ofte jeg kan. Ligger flat i pausen på jobben, og legger meg når klokken er 20. Litt vanskelig å slappe av med et lite troll på 17 mnd, men det går nok bra.
to_tette? Skrevet 7. september 2008 #8 Skrevet 7. september 2008 veldig veldig normalt... jeg brukte å sovne 3 ganger på en 15 min lang busstur hjem fra universitetet, da jeg hadde vært der bare et par timer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå