Gjest Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 om dagen og ikke om kvelden/natten - hmm...... stemmer det? noen med erfaringer?
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Fødte nr 2 kl.17, riene begynte smått på morgenen etter fullmåne Da var vi to stk på føden den dagen.. Nr 1 ville nok også vært født om dagen om jm hadde gjort jobben sin, men det begynte på natta, og ungen kom 21.25. Håper det blir på dagen denne gangen også, levere unga i bhg/sfo og reise på føden. Skjer det om natta så sliter jeg litt hehe
LilleVildeogMamma Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 det jeg har hørt er at de fleste fødsler starter på kvelden/natta, men at selve fødselen skjer på dagtid. Det er bra med tanke på at fødeavdelingene er best bemannet på dagtid!
ChellBell - har født! Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Riene startet på natten og bebisen ble født på formiddagen
Mage igjen Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Førstemann gikk vannet ti på 6 om morgenen, og lillegutt ble født halv 6 på ettermiddagen etter å ha sittet fast endel timer, andremann startet riene i 16.00 tiden på dagen etter å ha blitt strippet 2 timer før, hun var ute ti på ti samme kveld.... Er glad om det ikke starter på natten nå da vi har to små som trenger barnevakt... barnehagen er en fin ting når fødselen starter, da er de liksom trygt plassert bort allerede... !
biie Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 gutten min ble født kl.14. riene startet i 20tida kvelden før. og vannet gikk 39timer før riene startet ca.
Herkules Skrevet 7. september 2008 #8 Skrevet 7. september 2008 Jeg fikk rier kl 03.00 og han var ute kl 09.00 Definerer det som en nattfødsel egentlig da alt skjedde om natten og hadde han ligget litt mer riktig hadde han vært ute 1-2 timer før. Vannet gikk kl 10 på formidagen 47 timer før han var ute Det gikk når jeg sto opp og gikk på do
HegeAE Skrevet 7. september 2008 #9 Skrevet 7. september 2008 Håper at fødselen starter når eldstejenta er i barnehagen sidan eg er aleine. Har eit stykke å reise og. Så det kan jo hende at eg får kome før og.
lillemor_til_to Skrevet 7. september 2008 #10 Skrevet 7. september 2008 min kom på kvelden riene startet tidlig på morgen))))
Blipp blopp Skrevet 7. september 2008 #11 Skrevet 7. september 2008 Første ble født kl 9 om morgenen og andre mann kl 17.00.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå