Gå til innhold

leste nettopp i illustrert vitenskap at de fleste fødsler skjer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

om dagen og ikke om kvelden/natten - hmm......

stemmer det? noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fødte nr 2 kl.17, riene begynte smått på morgenen etter fullmåne ;)

Da var vi to stk på føden den dagen..

Nr 1 ville nok også vært født om dagen om jm hadde gjort jobben sin, men det begynte på natta, og ungen kom 21.25.

Håper det blir på dagen denne gangen også, levere unga i bhg/sfo og reise på føden. Skjer det om natta så sliter jeg litt hehe

Skrevet

det jeg har hørt er at de fleste fødsler starter på kvelden/natta, men at selve fødselen skjer på dagtid. Det er bra med tanke på at fødeavdelingene er best bemannet på dagtid!

Skrevet

begge mine kom på natta :)

Skrevet

Riene startet på natten og bebisen ble født på formiddagen :)

Skrevet

Førstemann gikk vannet ti på 6 om morgenen, og lillegutt ble født halv 6 på ettermiddagen etter å ha sittet fast endel timer, andremann startet riene i 16.00 tiden på dagen etter å ha blitt strippet 2 timer før, hun var ute ti på ti samme kveld.... Er glad om det ikke starter på natten nå da vi har to små som trenger barnevakt... barnehagen er en fin ting når fødselen starter, da er de liksom trygt plassert bort allerede... !

Skrevet

gutten min ble født kl.14. riene startet i 20tida kvelden før. og vannet gikk 39timer før riene startet ca.

Skrevet

Jeg fikk rier kl 03.00 og han var ute kl 09.00

Definerer det som en nattfødsel egentlig da alt skjedde om natten og hadde han ligget litt mer riktig hadde han vært ute 1-2 timer før.

Vannet gikk kl 10 på formidagen 47 timer før han var ute Det gikk når jeg sto opp og gikk på do

Skrevet

Håper at fødselen starter når eldstejenta er i barnehagen sidan eg er aleine. Har eit stykke å reise og. Så det kan jo hende at eg får kome før og.

Skrevet

min kom på kvelden riene startet tidlig på morgen))))

Skrevet

Første ble født kl 9 om morgenen og andre mann kl 17.00.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...