Gå til innhold

tilbakemelding fra hårfargingen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

det gikk rett til H...... for å si det mildt :( prøver å få gubben ned i butikken nå for å kjøpe brunfarge igjen.. kjekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjedde? Brukte du ikke avfarging?

Skrevet

Uffda.. Vet ikke hva du har gjort, men regner med det er noe av det samme som jeg gjorde like før jul.. Bleket håret slik at det ble GULLEROT. Måtte tre på meg ei lue og løpe på butikken :(

Hilsen fortsatt brunette..

Skrevet

jeg kjøpte en garnier som skulle lysne det 6ganger så lyst uten avfarging stod det med stor skrift på pakken,så jeg tenkte jaja. først hadde jeg i den og så en pollyblonde,helt lys.. huff det ble skikkelig lys lys orange oppe og mørk orange i resten av håret,,fy så stygt.æsj..sitter med brunfarge i nå og det ser rødt ut.hjelp :s

Skrevet

skulle ønske jeg hadde sett innlegget ditt i går og advart deg mot å ikke gjøre det. tror jeg hadde latt det være som det var jeg, og tatt meg en tur til frisøren for avfargning i morgen!

Skrevet

ja hadde kansje vert greit det :) jaja gjort er gjort. det ser helt ok ut nå da, gyllenbrunt..men sinnsykt tørt ble det. det blir frisøren neste gang jeg tør prøve da :)

Skrevet

Du bør skylle gjennom håret ditt med noe som lukker fargen inne i håret nå fordi det kan fort slippe igjen med alt det har vært gjennom...

Bruk litt eddik i vann som kriseløsning og lev heller med lukten litt.

Det er derfor man ikke bør gjøre slikke store forandringer hjemme, du vet ikke hvordan håret vil reagere...

Skrevet

omg det skulle jo bare mangle..er det fargen som kan slippe? ikke håret håper jeg :) hvor lenge etterpå kan det skje da ? så det var litt rødlig enda,så jeg tenkte ta en farge til med brunt i morgen

Skrevet

Du skulle ha tatt en farge som går direkte på å fjerne gule pigmenter. Askefarge...

Skrevet

ja men det hadde de jo selfølgelig ikke på butikken her.. tviler på det hadde gått uansett sånn som håret så ut.. haha du skulle bare sett :(

Skrevet

Håper du får fikset det da! Lykke til:)

Skrevet

Og hvis du ikke vil ha noe rødt i den brune fargen, bruk en som ikke heter gylden eller lignende:)

Skrevet

åh søren da, det er gyldenbrun jeg har liggende :) takk for tips

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...