enita Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Er det stort sett en "fasit" at alle fødsler begynner på natta? Dvs. at riene begynner, eller vannet går? Eller har mange gått i fødsel midt på dagen? Og har noen tips til hva jeg kan finne på i dagene fremover? Jeg er idag 4 dager over termin og kjeder meg masse... Har bakt, fryseren er overfull. Alle album er i rute med bilder osv, jeg har til og med laget bordkort og innbydelser til dåp! Alt er handlet inn, både av babyutstyr og til husholdningen, i tillegg er huset rent og pent. Jeg går visst snart på veggene her jeg....! Jeg er lei av å tråle kjøpesenter, og jeg har nå sett alle 3 sesongene av frustrerte fruer på dvd...! Så andre ideer mottas med takk! )
sonnenschein Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Hos meg gikk vannet med førstemann kl.15 og riene starta kl.17.... Kjeder meg jeg også, har dessverre ingen tips til deg...
Mamman til Ovedie Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Sett deg ned og slapp av ;-) Dra på bokhandelen og kjøp deg ei koselig bok å lese.. Eller begynn å tenke på julegaver :-) Blir nok mange hos oss som får innrammet familiebilde til jul i år. Men synes det er så koselig å legge med en liten hjemmelaget ting i tillegg. Blir å støpe noen lys og såper og lage karameller til barna i år tror jeg..
ymeeiram Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Så bra at du har så masse energi. Send over noe energi til meg, er trøtt og slapp, bekkenløsning som gjør at man ikke får vasket, støvsuget, gått på kjøpesenter, gått turer, sittet eller ligget behagelig. Lån eller kjøp deg en god bok, kan bli lenge til neste gang du har roen på deg til å lese bøker.
enita Skrevet 6. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2008 Jeg har slappet av altfor mye, er rastløs i hele kroppen nå jeg... Har lest masse bøker. Men julegavene var kanskje ingen dum idè! )
nille_1 Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 sett deg ned og slapp helt av..mediter litt, sov litt, gå på tur, være her... Jeg har akkurat bakt boller, skal gå meg en tur også skal jeg i menigheta jeg går til og ta med brus og kake jeg har laget.. er jo fint å sette seg ned med diverse hobbyer.. tegne, male , høytids tegninger eller male jule bilder, påskebilder, bake boller, kaker, og skrive liste hva du skal kjøpe til jul og til hvem... legg ved ei tegning eller noe du har laget ved hver pakke.. ellers så er det jo www.nettby.no fin chatte sia, og facebook. tv visjonnen norge...! hmmmm se til at alt er ferdig til babyen kommer, skrive med liste til hva mere du kunne tenke deg å kjøpe til go ongen... det var vel litt........
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 Har du litt penger til overs anbefaler jeg dette: Bestill og gjennomfør time til vask, kur med hodebunnsmassasje og klipp hos frisøren din. (Farg håret om du tør) Bestill og gjennomfør time til ansiktsbehandling, manikyr og pedikyr hos en dyktig hudpleier. Det er dette som står på programmet hos meg om en uke eller to. :-) Ta vare på deg selv og skjem deg bort! Det kan bli lenge til neste mulighet byr seg...
enita Skrevet 6. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2008 Jeg har vært hos frisøren, klippet og stripet håret, har vært å tatt fotpleie også. Så føler jeg har gjort det meste nå jeg! Manikyren har jeg flink å gjøre selv disse ukene, så neglene skinner hehe ) Men om ingenting har skjedd til mandag, skal jeg jammen ut å handle julegaver, så får det så være at kroppen vagger litt tregt avgårde, får ta meg god tid ) Jobber til vanlig i bokhandel, så har hundrevis av bøker jeg ikke ennå har lest hjemme, så får vel ta meg roen til å sette meg ned med noen av dem også. Takk for mange gode tips dere!
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 6. september 2008 #9 Skrevet 6. september 2008 Julegaveinnkjøp/liste hadde jeg også tenkt å foreslå: ) Det har jeg tenkt å gjøre fremover.Ellers kan du lage adventskalender til noen. Vi har noen fadderbarn vi har som tradisjon å lage kalender til + at i år kan vi lage til eldstejenta vår også : ) Det er koselig å holde på med : ) Om det ikke er barn å lage til setter sikkert mannen din pris på en : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå