Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Har ikke begynt med brød. Synes det er litt tidlig enda. Han har ikke fått noen tenner. Så ammer til frokost. Gir grøt til lunsj og kvelds og middag midt på dagen. Middag er han ikke så glad i så blir ikke full posjon. Er mere glad i grøt. Og han er våken flere ganger om natta. Gir han smokk, men går ikke alltid. Så 2 ganger om natta får han pupp.
trompetisten Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Du kan sikkert gi det, men jeg ville heller fortsatt å gitt middag selv om det ikke er full porsjon. Evt. gitt litt fruktpure eller noe til dessert. Du kjenner jo din baby best, men med grøt tre ganger om dagen vil han kanskje gå fortere lei grøt? Aner ikke jeg altså.. og at han fortsatt vil ha pupp på natta er vel ikke helt uvanlig.
Gjest Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Hvis du gir ferdig grøt ( nestle, hipp osv) bør du ikke gi mer enn to måltider per dag fordi den er tilsatt vitaminer og mineraler, men du kan jo altids koke selv. Det så min hs til meg da jeg fortalte at mini fikk 3 grøtmåltider til dagen Men prøv ut forskjellige middager. Min hatet de glassene, men jafser innpå hvis jeg lager det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå