Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Jeg tror det blir mye sladder på jobben da jeg forteller at jeg er gravid. Barnefaren bor utenlands og jeg er alene med to barn fra før, men har egentlig arbeidskolegene mine noe med hva jeg velger i privatlivet mitt??
Gjest Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Nei, kollegaene dine har ikke noe med dine valg å gjøre, men folk har stort sett kjedelige liv og du blir nok derfor likevel samtaleemnet en stund. Men gjør det noe?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Nei, det gjør sikkert ikke noe, bare de kommer å snakker med meg også.
Gjest Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Du får bare vise at du er fornøyd med livet ditt og stille like personlige spørsmål til dem selv, så kanskje de holder opp :-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Ja, da. Det er bare det at de er så flinke til å lage masse vanskeligheter ut av ting som ikke er så fryktelig vanskelig. Jeg har aldri klaget til dem om noe alikevel er de sikre på at livet mitt er så problematisk hele tida. De kommer ofte med forslag til problemløsning for meg på saker som aldri har vært et problem for meg. Dette synes jeg er litt slitsomt kan du si.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Jeg misliker sterkt at folk skal komme med velmenende råd uten å ha spurt dem om råd. Som folk rundt meg begynte å finne løsninger på hvordan jeg skulle tjene penger og hvilken jobb jeg skulle ta, siden jeg var gravid, og jeg hadde fått ekstrem svangeskapskvalme. Men jeg var fulltidsansatt, og ble sykemeldt.. Var jo ikke værre enn det. Hehe:D Neste gang de begynte et lignende prosjekt sa jeg bare: Om jeg trenger råd eller hjelp fra dere, skal jeg spørre om det. Men jeg har ikke spurt nå, har jeg? Også blunket jeg fint. Også var det de personlige spørsmålene om økonomien min. Spurte bare tilbake: Ærlig talt vennen min, hva har du med det å gjøre? Var noen som ble røde i toppen da gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå