Gå til innhold

Væpnet ran 30 m fra der vi bor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben fortalte noe kjempeskummelt i dag...Jeg var bortreist i går, så 2-åringen vår og pappen var alene hjemme. Vi har en ICA-butikk 30-40 meter fra oss, og utenfor den stod bilen vår.

Saken var at ca klokken tre gikk gubben og nurket til bilen og kjørte av gårde. I går kveld leste han at to-tre minutter etter det,ble butikken ranet med våpen og en sjåfør ble tatt som gissel og måtte kjøre raneren et sted... Tenk om ranet hadde foregått minutter tidligere? Da hadde mest sannsynlig gubben og vesla vært de eneste på vei inn i bil der og hadde blitt gislene.... *Gåsehud*...

Det gikk bra med sjåføren, raneren ble tatt og butikken er åpen i dag,- men.... Skummelt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette leste jeg om,ute i sandviken,sant?

Flaks at de kjørte før raneren kom,selv om alt gikk bra med han som ble tatt til gissel, var det sikkert en traumatisk opplevelse!

Skrevet

Ja han kom jo ut her på Askøy etter han hadde ranet ica'en.. Politiet sjekket alle biler som prøvde å kjøre fra Askøy, ble evig lange køer. Men så fant de han tilslutt på Ask i et boligfelt. Stakkars de som bodde der, de hadde jo hørt skudd så de ble jo kjempe skremt! Han var visst fra Askøy så vidt jeg har forstått..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...