*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Kjøttdeig, løk, sopp, paprika, ost og bacon:) Kylling kjøttpølser, løk, paprika, ost og sopp:) Kylling, paprika, løk, ost..
overkill Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Først tomatsaus, så ost, deretter kjøttdeig stekt med chili og kvitløk, sopp og paprika. Litt ost på toppen. Krydra med salt, peppermix og pizzakrydder.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Først pizzafyll med kjøttdeig i, så champignon og paprika i biter
trompetisten Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Pizzasaus, ost, pepperoni, paprika, løk og ananas. Min favoritt i alle fall... bruker også biffstrimler, karbonadedeig, tomat, mais, purre eller det jeg måtte ha i kjøleskapet...
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Litt sennep på bunnen,skinke,strør litt oregano på skinken og ost på toppen. Denne er superpopulær blandt både store og små her hjemme;)). Mvh
Dailis Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 Stort sett middagsrester. Etter spaghetti og kjøttdeig, fajitas eller noe med kjøttdeig/biter. indisk og faktisk... Er det ikke det som var den orginakle pizzaen? hehe, jeg synes det er en fin måte å bruke opp restekjøtt på. Det hender jo at jeg lager det med nyvarer og, men jeg varierer veldig hva jeg har på.
Mamman til 2 Skrevet 6. september 2008 #8 Skrevet 6. september 2008 Jeg skal lage en i kveld med tynn bunn, hjemmelaget tomatsaus, mozzarella, spekeskinke, pesto og pinjekjerner. Ruccola på til servering -MMMMMmmmmmm!!!
Dailis Skrevet 6. september 2008 #9 Skrevet 6. september 2008 Jeg tror det vises at jeg gjør andre ting samtidig som jeg skrive her. Huff, jeg skriver usammenhengende og det er fullt av skrivefeil.....
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 6. september 2008 #10 Skrevet 6. september 2008 Kjøttdeig, sopp, løk, mais Kjøttdeig, biff, sopp, bacon, tomat Biff, sopp, tomat, oliven, bacon Kylling, tomat, oliven
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. september 2008 #11 Skrevet 6. september 2008 Kjøttdeig med saus, noen ganger kokt skinke, makaroni, ost og oregano. Sambo får også mais og ananas på.
Gjest Skrevet 6. september 2008 #12 Skrevet 6. september 2008 Tja... det varierer litt. Vi har hjemmelaget pizza (stort sett) hver lørdag så man må jo variere litt for ikke å bli lei ;o) I dag er det: Tomatsaus, ost, skinke, pepperoni, paprika og sjampinjong. (på en tynn og sprø (!) bunn... det er namnam) ;o)
vitrehei Skrevet 6. september 2008 #13 Skrevet 6. september 2008 Bunnen må være tunn for at den skal bli sprø ( om man liker det da). Fyll: -svinekjøttdeig salt og peppre + litt oregano -Når kjøttet er stekt haes dette i : - 1 rød småhakket paprika, 1 grovraspet gulrot, 4 fedd finhakket kvitløk, 1 finhakket løk, finhakkete soltrøtka tometer (jeg bruker ca 5 skiver). - ha på taco krydder og 2 dl vann ca og la dette putre litt. litt ost på toppen. Kan godt bruke ketsjup/tomatpure på pizza bunnen før man har på fyllet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå