Gå til innhold

må man på død å liv....

Anbefalte innlegg

Skrevet

må biomor og stemor ha kontakt? jeg har ikke noe kontakt med mine stebarns mor, og ikke er jeg interesert i å ha det heller.... trur ikke hun er interesert heller...

jeg synes det holder at far har den ukelige kontakten og når det er noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom ingen av dere er interessert i å ha kontakt, og det fungerer for dere på den måten ser jeg ingen grunn til å jobbe veldig for å ha kontakt. Hos oss er det mannen min sin oppgave å holde kontakten og gjøre avtaler med eksen, noe jeg i grunnen synes er naturlig. Men om jeg henter/kjører stesønnen min til/fra mora e.l., så hilser jeg jo på henne om jeg møter henne, og om det er avtaler som skal gjøres da, tar vi det. Da ser jeg ingen grunn til at hun skal måtte ringe mannen min etterpå. Vi kan også prate sammen og omgås på en ok måte på skoletilstelninger osv, som to voksne som har barn i samme klasse, men bestevenner blir vi aldri (og det er ikke noe savn for meg, og antakelig ikke for henne heller).

Skrevet

Man må jo ikke være bestevenner, men ha et noenlunde bra forhold er man jo avhengig av. Man skal jo kunne møtes på skoleavslutninger, konserter, fotballkamper og slikt noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...