Gå til innhold

heisan hoppsan jenter!!! Full rulle med 3 småtroll:))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og takk for sist! grattis grattis til dere som har fått smått,mens jeg har hatt nok med 3 småtroll i snart 5 måneder ;).

Nå får jeg endelig litt tid til å hilse på her inne,og så gøy å se att mange av de jeg ble kjent med på barnimagen er her også :)

Det er superhektisk og være mamma til 3 små,som skriker, om ikke samtidig,så overlappende,det er sjelden stille her i gården;),men allt går bra,og de er friske og spreke.

Mathias er tyngst, hele 6660,63 lang,Johanne er lillepia på 5080gr,60cm og Elise veier ca 5700 og er 61,5cm :)

de våkner nå i 7-8 tia,og spiser med ca 3 timers mellomrom,ved gode dager sover de ute i 3-4 timer på formiddagen,andre dager veldig lite.

de sovner mellom 8 og 9 på kveldenJohanne sover natta igjennom,Mathias og Elise vil gjerne ha litt mat i 4 tia,så det går greit.

Vi har hatt hjelp 20 timer/uke,min søster har tatt denne jobben,og hva skulle jeg gjort uten henne.......:) Min sambo startet på jobb i august,og de dager jeg er alene med dem kan til tider være meget krevende og slitsom,og jeg har mange ganger lurt på hvor jeg henter kreftene,men det går bra,og de vokser og blir større og tenk bare når de kan sitte ved bordet og jeg kan mate alle samtidig:)))ja slitsomt er det, men masse masse glede gir de oss,og det går ikke en dag uten att jeg takker for att vi fikk disse små herlige nurkene.Stor klem fra oss her oppe i Nord.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med trillinger! :)

Høres ut som om det går veldig bra med dere da. Det må være godt når de sover 4 timer på dagtid. Du har det nok veldig hektisk i blant, men likevel er du 3 ganger heldigere enn de som bare får en baby :)

Lykke til videre!

Skrevet

Hei!

Så koselig å høre hvordan det går med dere da:-)) Husker jo godt fra barnimagen (jeg har endret nick fra tvillinger på vei).

Jeg har fått jentene mine også og de er 6 mnd nå. Den første tiden var utrolig tøff for de sov veldig lite på natten og jeg var helt utslitt (hun på 3 krevde også sitt og var veldig sår i begynnelsen), men nå er det mye enklere og jeg koser meg skikkelig. Klart det er slitsomt, men det er mye mer kos enn jobb.

Når storesøster kommer løpende inn etter barnehagen for å kose med tvilllingene og sier "jeg er glad i dere", så tenker jeg at jeg er verdens heldigste:-)))

Så bra at du får skikkelig hjelp da, med 3 småtroll regner jeg med at hverdagen er ganske krevende!!

Skrevet

Heia. Kor koselig å lese fra deg igjen. Leste det du skrev når du gikk gravid med trillingan. Eg har ikke vært ivrig skriver på disse forumene, har rett og slett hatt kranglete datamaskin, kom meg ikke inn for å skrive noe. Eg fikk tvillinga i mars og synes jo det er stor stas, kan ikke helt forestille meg hvordan det er med enda en baby i hus. Kjempeflott at du har fått hjep, kan tenke meg at det er et stort behov. Stor hilsen fra tvillingmamma i nabokommunen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...