Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Blir litt nysgjerrig på deg jeg.. Hvem er du for en? Hva er din historie? Du virker nemlig litt sint og engasjert, og da vil jeg gjerne vite hva som trigger deg sånn..
Lillemus&mamma'n Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Kort fortalt: Adjunkt, med utdanning i RLE (KRL), synes religion og livssyn er kjempeinteressant, men har hatt altfor mange opplevelser som forteller meg at det ikke finnes noe "over oss" som styrer det hele til at jeg tror selv. Har egentlig respekt for de som tror, men innimellom går det en faen i meg, som gjør at jeg bare MÅ protestere litt ; ) Hadde jo vært mer fornuftig av deg å sende meg en pm, da, så hadde du fått svar før : ) P.S. har forresten skifta/endra nick
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Har du personlig erfaring fra kristne miljøer?
Lillemus&mamma'n Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Nei. Lykkelig uvitende om innsiden av slike steder.
Lillemus&mamma'n Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Mista du interessen nå, eller?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Heh, nei så enkel er jeg ikke. Men hadde rett og slett fått svar på det jeg lurte på. Kan jo prøve å komme på noe mer hvis du vil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå