Gå til innhold

Hvor mange er vi som skal teste imorgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, imorgen er det store testedagen.....har en test som venter på å bli brukt. Er utrolig spent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal! Er kjempe spent! Når har du ikm? Jeg har ikke før onsdag, men fikk faktisk en svaaaaaaaaaak skyggestrek på torsdag, så veldig spent!

Skrevet

Jeg har ikm imorgen :o)

Så spennende da! Håper at spiren sitter for oss begge. Hvis det klaffer her har jeg termin 20.mai.

Skrevet

Jeg skal også teste i morgen. Hvis ikke TR dukker opp før. Hadde IKM i går, men ikke testa enda, for fikk TR en dag for sent for ikke så mange pp siden. Er så spent! Tør liksom ikke håpe for mye.. Lykke til i morgen til dere andre!

Skrevet

Jeg kan godt teste for morroskyld. Har ikm på fredag (tror jeg).

Skal i såfall teste med billigteststrimmel og morgenurin. Tipper den blir negativ, tror ikke de er så følsomme.

Lykke til til alle sammen i morgen.

Skrevet

Jeg tror nok jeg venter noen dager og ser. IKM i dag.. og ser ikke ut som om det kommer noen TR i dag i hvertfall. Og jeg er stabil som bare det i syklusen! Veldig spent. Tok test i dag som var negativ, så jeg vil vente noen dager før jeg tester igjen.

Hadde vært gøy å teste neste lørdag og fått positiv test da - for det er 30 års dagen til samboeren min! Men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge med å teste hvis TR fortsatt uteblir :D

Skrevet

Jeg testet positivt i dag tidlig!!! Har vanskelig for å tro det. Veldig rar, men god følelse:) Lykke til dere andre!

Skrevet

Gratulerer!!!! Hva med dere andre?? :)

Skrevet

Jeg skal også teste i morgen men har klart og bruke opp alle testene. Venter bare på TR nå. Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Det ble positivt her også :o) Jeg kan ikke fatte det.

Skrevet

Gratulerer dere som har blitt gravide! Heldiggriser.. hehe

(bare LITT misunnelig..:)

Skal jeg regne IKM 14 etter EL, eller etter hvor lang syklusen min er..??

Ble plutselig usikker, for nå har jeg tenkt så sinnsykt mye på dette at jeg har gått helt i surr!

Har gått på p-piller i mange år, sluttet nå for en måned siden, og da er det vl ekstra vanskelig å regne ut syklusen? Den har jo vært nøyaktig på dagen da jeg gikk på pilla..

Hmm..

Kos dere med spira!

Regner meg å teste på ons ( IKM på tirsdag, tror jeg)

Skrevet

Negatiiiiiv! Til å bli gal av. haha! Gratulerer såååååå mye til dere som er positiv! Send oss litt babystøv! hehe....

Skrevet

Skulle jo ikke teste meg i dag jeg da hadde jeg bestemt. Blæh. Sånn i 10-tida klarte jeg ikke holde meg lenger, og testa negativt. Om ikke TR dukker opp, blir det ny test tidligst på tirsdag. Nå har jeg ingen tester liggende å friste, så kanskje jeg klarer å vente til onsdag også.

Skrevet

Og forresten gratulerer så mye til dere som har fått positivt i dag! Kos dere videre i svangerskapet:-))))

Skrevet

Gratulerer så mye til Fru Lavendel og Den tørre melkekua!

Hvilke symptomer hadde dere???

Skrevet

Jeg hadde kvalme, stikkinger og strekkinger nederst i magen samt at jeg kjenner bekkenet allerede nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...