Marianne87 Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Mange av dere her enda eller?? Hvor lenge er dere evt over og har dere hatt stabile sykluser?? Jeg er nå rundt 2,5 uke over eller noe :/ Ingen tegn til mensen og ingen symptomer. Sluttet på p piller for noen måneder siden bare, men har hatt mensen "riktig" 2 ganger etter det. Så stoppet det opp... Andre her som har slitt sånn etter p pille bruk? Testene er negative. Har hatt 3 Syltynne streker på cølearblue og en skyggestrek. Men siden CB digital er negativ så lenge over er de andre CB testene antageligvis feil... :/
Endeligtobarnsmamma Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Hei, inne på besøk fra 2. tri Jeg opplevde å ha normal mens to ganger etter p - pille slutt, deretter gikk jeg to uker over normal syklus og fikk mensen. Da var mensen mer som jeg kjente den igjen fra før p - pille start. Så jeg regner med at kroppen min brukte to - tre mnd på å komme i normal gjenge igjen etter p - pille slutt. En mnd etterpå startet vi prøvingen og spiren satt på første forsøk Lykke til!
ønsker spire 87 Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 jeg er her enda. har nå gått 1 !/2 uke over. er nå på dag 46 siden siste mens første dag. sluttet på pillen i mai og har hatt 2 normale sykluser på 33 og 35 dager før denne. har også bare negative tester men har noe symptomer. tenkte på å ta en ny test neste torsdag/fredag vist tante rød ikke har komt på besøk før. å vist den og er negativ tror jeg jeg ringer legen. hvor mange år har du gått på pillen?
Marianne87 Skrevet 6. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2008 jeg har en sønn på 10 måneder så har bare gått på de 5 måneder denne gangen.. .ammet og da gikk jeg ikke på prevansjon. Før jeg fikk sønnen min hadde jeg gått på de i 6 år ca. Men har jo hatt langt opphold og så begynt igjen... så skulle ikk ta så lang tid før det er ute av kroppen. trodde jeg... har legetime tirsdag :/ men hater å vente.. :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå