Gå til innhold

ubeskrivelig dårlig i natt og i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

i natt begynt æ og bli sikkelig dårlig med kvalme, kald svetting og veldig løs mage så har sprunget i skytter trafikk fram og tilbake til doet uff klart netopp og press ned to knekkebrød men kvalmen e ennda så intens kjennes ut som æ må spy hele tia.. når æ la meg i går var æ i fin form har alt fått en liten kul på magen tror æ selv men er jo nr 2 og noen sier magen kommer med en gang.. følte nesten at noe rørt på sæ men det e tilig..

har ikke hatt noe blødninger så er ikke så bekymra egentlig men dette har vært den værste natta og dagen så langt..uff ja mått bare få det ut..

noen andre som har opplevd og våkne opp og være så ekstremt dårlig og ikke bli bedre ?

æ håper at det gir seg snart og æ håper til dere andre som er dårlige at dere å blir bedre snart

lykke til alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg lå to netter på rad og ristet og kaldsvettet og hadde vondt i hele kroppen.....så jeg var der,men det gikk over av seg selv

Skrevet

Jeg hadde det samme igår og inatt,og nå blør jeg :( :( (egen tråd)

Skrevet

Jeg var skikkelig dårlig i går natt og dag. Kastet opp hele dagen og følte jeg hadde feber..men er helt fin i dag.. behøve vel ikke å være farlig.. kan jo bare ha fått omgangssyken??

Skrevet

fremdeles veldig kvalm og så vidt fått i meg mat i dag, har heldigvis ikke kasta opp men kjennes ut som æ må det hele tia så håper på en bedre dag i mårra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...