Gjest Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 i går rydda jeg i et skap.å hva fant jeg? Jo,ranselen min fra 1 kl..Den er blå og med mikke og mini på.Ligner slike gamle dokumentmapper med seler på. og innsiden er i papp=D Husker jeg var SÅ stolt av den.Nå har lille trass fått den.Gjett om gleden er enorm.Han går rundt her med ransel,solbriller og lue.he he.Stolt som en hane. Tenk at en 30 år gammel sak enda gir gleder. En ransel fra 1978 =D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Så kult da, med ransel fra 1978!!! Det er jo et klenodium som du må ta godt vare på:-)
Gjest Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Klenodium? Sånn må du ikke si da.Jeg føler meg jo verneverdig!!! hehehehe. Ja,den er blitt tatt vare på.Men nå tok jeg den frem til lille "trass". Jeg husker så godt den dagen jeg begynte på skolen =) Å har bilde av det,en eller anna plass.Har passa godt på den,men føler at den trengte frem i lyset nå.Men ble litt overraska at det er gått sååå mange år... Det viser nok en gang at årene kommer,mens jeg føler meg som en fjortis til tider ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå