metaMORfose Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Mannen min og ungene er i svømmehallen, og jeg pusler hjemme. Har bakt og bakt, og håper å gi dem boller og kakao når de kommer hjem. Vi har også en avtale med vesla at vi skal se Jakten på Nemo når hun kommer hjem igjen. Det er en veldig søt film. Gutten skal sove hos fetteren i natt, og det gleder han seg veldig til. Vi var og kjøpte lørdagsgodt til dem (etter avtale med fetterens foreldre) og om de får sove i natt i det hele tatt, så er det av ren utmattelse. ))) En rolig helg, med andre ord. Mor lader opp til jobb på mandag. Hva gjør dere i helga?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Her er det strålende vær i dag, knallblå himmel, men kun 12 grader ennå Jenta er hos ei venninne i nærheten, og lillegutt på 5,5 er å hopper på trampolinen....Jeg har en sjokoladekake i ovnen:) Ellers er det ikke så mange planer i løpet av dagen:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Eldste overnatter borte hos en kompis. Vi har vært i byen en tur i dag, og på kafe. Nå er samboern dratt med en kompis som skulle kjøre motor cross. I Vardø av alle plasser. Jeg sendte med han scooter jakka, longs, lue og votter. Det blåser alltid i Vardø. Jeg og lillemor koser oss her hjemme. Skal lage oss noe å spise snart, begynner å bli sulten. Nå har hun vært på verandaen og blåst såpebobler. I ettermiddag skal vi lage pizza. Samboern kommer vel hjem til vi pleier å spise pizza tenker jeg. Var forresten på skobutikken og kjøpte sko og scerrox til tilsammen 499 kr. Lillemor fikk også en sekk med forskjellige ting i. bl.a bakeforkle og bake form. Kanskje vi blir nødt å bake litt i dag også da.
metaMORfose Skrevet 6. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2008 H@ppy da, er det du som har tatt det gode været )) Storebror og knerten, sko og cherrox til 499 er et varp, det er herlig å gjøre gode kjøp! Jeg skal lage kakao. Mann og barn er hjemme, mann og sønn reist for å avlevere sønn ) Nå blir det snart boller og Nemo! Hun er litt redd for haiene, så vi må nok sitte sammen alle sammen, under teppet. )) Det betyr at hun ser film, og vi dupper av hehe
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 metaMORfose, var et "kun i dag" tilbud, merke skofus. Jeg har jo da selvfølgelig ennå ikke vært på loftet å undersøkt hva jeg egentlig har av sko, vet jeg har sherrox i str 26, kjøpte i 27. Målte foten hennes og fant ut hun trengte 26. Jeg avtalte at jeg skulle få bytte størrelse om jeg fant ut at jeg trengte større eller mindre når jeg hadde undersøkt hva jeg har. Men, ja det var jo et kupp jeg ikke kunne gå fra meg. Så flink du er som har bakt boller. Jeg skal begynne og sette pizza deig snart, så skal vi også kose oss til barne tv.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Har ikke gjort så masse føler jeg.. Men fått gjort likevel.. Dagen har gått i ett, og nå er jeg stup trøtt. Så sovner nok på sofaen ikveld tenker jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå