Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Er det noen vei utenom tur til legevakta? Er friskt blod... Og hva vil de gjøre med meg der?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Hvorfor ringer du ikke legevakten og spør i stedenfor å spørre her???
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Fordi jeg er redd... Fordi jeg er flau... Fordi jeg hater teleforner... Fordi jeg håper dette på magisk vis skal forsvinne av seg selv... HI
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 du har ingenting å være flau over......blod i avføring kan være at du har vært hard i magen og fått ett sår feks... men ring og spørr dem,de har antagligvis vært gjennom dette MANGE ganger...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 til anonym som skrev dette Hvorfor ringer du ikke legevakten og spør i stedenfor å spørre her??? Anonym grunn til at vi har ett forum er for at man skulle kunne spørre andre gravide om hjelp og råd og kansje det er noen som har opplevd det samme og er i samme situasjon som trådstarter er... ønsker deg masse lykke til trådstarter men anbefaler deg og ta en tlf og spørre. tror nok ikke dette er noe farlig men en tlf er bedre en ingen tlf om det skulle ha vært noe masse lykke til fra ei som venter nr 2
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Takker for svar og støtte! Nå har jeg vært flink jente og ringt legevakta. Fikk som ventet beskjed om å komme inn. Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg, men here we go! HI
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 Krysser fingrene for at du ikke har fått Ulcerøs Colitt eller Morbus Crohn! Måtte dette være forbigående for deg! Det er ikke umulig at du må videre til sykehus for utredning om symptomene er kraftige og blodprosenten din lav.... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #8 Skrevet 6. september 2008 Hvordan gikk det med deg? Jeg hadde en tråd om dette i går og skal til legen neste uke.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #9 Skrevet 7. september 2008 Oppdatering... Dro til legevakta i går etter å ha pratet med de på telefonen. Men etter å ha ventet i 7timer uten å ha fått pratet med lege var jeg så sliten fysisk og psykisk at jeg dro hjem... Sitter nå å lurer på om jeg skal prøve igjen i dag eller ringe fastlegen i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå