Gå til innhold

soveskinn, dundyner etc. Trenger noen tips...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt to soveskinn fra Barnas Hus. De kostet ikke allverden, og er nok litt redd for at kvaliteten ikke er all verden heller.

Lillesnusken min svetter seg gjennom det, og det er vel ikke meningen? Det er et korthårete lammeskinn, og det føles mykt og godt.

Kjøpte ett helt nytt i går, for må nok ha et i reserve da Jesper kastet opp på det forrige, og det tar jo et hav av tid å få det rent og pent (og tørt)

Jeg kikket også på Nøstebarn sine soveskinn i går. Eneste grunnen til at jeg ikke kjøpte der var prisen. Men om kvaliteten er mye bedre, så er ikke det et spørsmål engang. Prinsen min skal få det beste

Han svetter ganske mye, og er ikke flink til å regulere varmen selv. Derfor sover han alltid i tynn ullpysj, på lammeskinn og har tynn dundyne over seg. Det er vel det som skal være det beste for å absorbere fuktighet, og ikke at han skal være kald?

Jeg har kjøpt dundynene på Princess, og på Jysk. Men, nå trenger jeg noen gode råd og tips til videre tenkning, for vil ikke at lillesnusken min skal være så svett og klam hele tiden. Det blir ikke bedre av å sove på bare laken, eller i bomullspysj, da svetter han også masse, men blir veldig kald etterpå.

Hjelp, folkens

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne jeg..

Dere som har soveskinn fra Nøstebarn, hvordan er de?

Skrevet

Har soveskinn fra Nøstebarn til minstemann, og det er utrolig godt! Varmt, men han blir ikke svett :-)

Er dyrt, men jeg syns det var verdt det.

Skrevet

Har lest masse bra om nøstebarn sitt nå, og det skal kjøpes. Er verdt et forsøk om det kan hjelpe Jesper til å ikke svette hele natten.

Skrevet

Jeg har også skinnet fra Nøstebarn og er veldig fornøyd med det.

Har en gutt som lett blir varm og svett og har ikke hatt noen problemer med skinnet.

Skrevet

1-åringen min har soveskinn fra Barnas Hus, det har hun sovet med hver dag siden hun var nyfødt.

Hun blir ikke varm og svett når hun ligger på det.

Eldstejenta hadde et skinn fra Baby Shop, det kunne vi ikke bruke, hun ble klissvåt av svette.

Skrevet

Barnas HAGE!

Er det mulig, da.

Skinnet er altså fra Barnas Hage, ikke Barnas Hus.

Skrevet

Hei

VI har også skinnet fra barnashage.no, og er kjemepfornøyd med det. Har forøvrig hørt masse positivt om nøstebarn sitt!

Skrevet

Vi har skinn fra Barnas Hus. Snuppa har ligget på det fra dag 1 og til sommeren. Hun har alltid vært god og varm, ikke svett. Hun er også varm av seg til vanlig.

Skrevet

Lammeskinnet frå Nøstebarn er kjempebra. Vi har ett, og det har vore i daglig bruk i 2 år. Didrik blir aldri klam på grunn av skinnet, heller på grunn av dundyna. Veit ikkje heilt om dun er så varmeregulerande som en skal ha det til? Vi har et heimestrikka ullpledd av nøstebarnull, det er kjempebra til å regulere temperaturen og er varmt og godt sjølv om det er tynt og løst strikka. Men dessverre vil Didrik bare ha dyne når han skal legge seg. Drar den godt oppunder haka og koser seg. Men må inn og ta dyna litt vekk når han har sovna, ellers blir han fort klam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...