Gå til innhold

Noen som bruker blodfortynnende??? (samme som 1.trim)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt 3 MA og vært til utredning, fikk telefon fra sykhuset igår, om at de har funnet ut at jeg danner blodpropp når jeg blir gravid og at det kan være årsaken til at "det" bare dør hver gang. Fikk beskjed at når jeg blir gravid igjen skal jeg begynne med albyl-E....

Er det noen der ute som har erfaring med det?????

Vil gjerne være der dere er:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ja, jg bruker blodfortynnende... klexane 40mg. Setter en sprøyte hver kveld. Bynte m d når testen var positiv, og skal vel fortsette t uke 35 lr noe sånt. Litt usikker på d enda.

Bra d fant ut hva abortene kommer av da:)

D gjorde de ikke på meg... så jg hvet egentlig ikke om d er sprøytene som hjelper meg nå... Prøvde det de to siste gangene jg var gravid og, men da gikk d galt:( er nå i min 16uke, før har jg ikke kommet lenger enn uke 8-9. D jg er sikker på at har hjulpet meg nå, er akupkt:) Verdt ett forsøk d og!

Lykke til:)) Håper alt kommer t og gå bra nå!!

Skrevet

Jeg går også på blodfortynnende. En sprøyte Fragmin hver morgen. Fikk det pga at jeg har Leiden mutasjon og 2 tidligere ma'er,men vet ikke sikkert om det er det som hjelper denne gangen... Er i uke 23 nå, og tidligere har jeg kun kommet til uke 10 og 11. Så det ser lyst ut!!!

Skrevet

oi, så bra at det går så bra med dere begge da... da er det kanskje et lys i tunnelen for meg også... Men hvorfor får man så forskjellig medisiner? og noen får to forskjellige type medisiner også.....

mange spørsmål, men takk for at dere svarer:)

Skrevet

Hei, siden jeg har protein s mangel går jeg på fragmin i svangerskapet, setter en sprøyte i magen hver kveld:)

Fikk beskjed om når jeg hadde blodpropp i 2003 at den dagen jeg ble gravid måtte jeg ringe legen med en gang slik at jeg fikk begynt på blodfortynnende.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...