Giinaღ Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Noenganger opplever jeg det som ubehag nederst i magen, dvs. der hvor håret slutter ca. (nederst i livmor?). Spesielt ubehagelig er det visst jeg skal bøye meg ned. Forsøkte meg på sykkel her om dagen og da kjente jeg også samme ubeget der nede. Noen som vet hva det kan være? Vet jo at morkaka er plassert langt ned på meg. Kan dette skape dette ubehaget mon tro?
Nikkan Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Mitt lille nurk ligger veldig langt nede, har gjort det hele tiden, og det gjør at jeg også har problemer med å sykle. Faktisk merker jeg det godt bare ved å gå opp trappa her hjemme. Kanskje ditt lille nurk ligger langt nede?? Hvor langt er du på vei?
Giinaღ Skrevet 6. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2008 Ja det kan hende det. De nevnte ingenting på ultralyden.... Er 20+3. Får nevne det for jordmor. Skal til henne nå til uka.
fnat Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Det er nok helt vanlig å tror ikke det har med morkaken å gjøre.. det kan være "skambeinet" du har smerter i? begynnende bekkenløsing?? Jeg har selv hatt dette i perioder fra uke 15 ca..
Giinaღ Skrevet 7. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2008 Hm, bekkenløsning har jeg neimen ikke tenkt på... får følge litt med på det og nevne det for legen om det ikke gir seg kanskje.
ÅNA Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Har hatt liknande plager i fleire mnd. Er fullgåtte 27 veker no, men måtte kutta ut sykling for fleire månader sidan (har ikkje sånn sykkel med svært høgt styre). Merkar det også nokså ofte når eg går i litt bratte bakkar eller trapper, men ikkje alltid. Særleg dersom eg prøver gå fort merkar eg det. Hender eg må stoppa opp og pusta roleg før det "går over" og eg kan gå vidare. Reknar med det er beina mine som "irriterer" livmor slik at denne trekker seg litt saman. Kjennest slik ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå