frøydis m/ 4 Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 jeg giftet meg idag! Tenk det! Og fortsatt føler jeg meg som en jentunge... av og til.... Lite visste jeg da hva de neste årene ville bringe, og like godt var sikkert det, men full av glede og takknemlighet for at vi har fått være to i sammen hele denne tiden det er jeg i dag! ha en fin dag alle sammen, ta vare på hverandre både store og små.
ventos Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Gratulerer så mye!! Er jo nesten en liten sensasjon i dagens samfunn det:-))))) Nyt dagen, det skal jeg tiltross for litt høstlig rufsevær. God helg!!
Maud Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Oj oj, 22 år det er lenge det! Det er fint å høre om dem som fortsatt holder sammen etter så mange år. Man vet jo ikke hva årene vi bringe, men selv om de bringer mer gruff enn ventet, så er det fint at to som elsker hverandre holder ut sammen :-D Gratulerer med dagen til dere begge! Selv passerer jeg snart to års ekteskap og håper selvfølgelig på å kunne legge både 20 og 40 år til den tiden ;-)
Mariamin Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Gratulerer så mye til dere begge. 22 år.... Det er lenge det:-) En stor bragd er det! Igjen, gratulerer med dagen. Håper dere får en hyggelig kveld.
frøydis m/ 4 Skrevet 7. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2008 Takk for gratulasjoner! Ja, det er lenge med 22 år, - mer enn halve livet allerede :-)
Trollmora Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Gratulerer med dagen som var ) Håper dere fikk en fin markering av de 22 årene? Stor klæm fra
dritgrei hei hei! Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Tenk 22 år... Det er fryktelig koselilg å høre om kjenner jeg! Hurra for dere!!!!! Gratulerer med dagen som var!
Sara Rompompei Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 22 år du.... det var jammen flott! Jeg hiver meg på de andre gratulantene her og håper dere hadde en deilig deilig bryllupsdag. Tenk om 3 år er du sølvbrud.... ikke dårlig )
frøydis m/ 4 Skrevet 11. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. september 2008 hmmm. Må nok innrømme at feiringen uteble helt.:-)) Mannen var på jobb hele helga, så jeg og ungene spiste formkake lørdags ettermiddag for å feire :-) Det romantiske fikk hvile i så måte. Men som du sier så er det ikke mer enn tre år til sølvbryllup. Det må vi nok klare å feire :-) Takk igjen for gratulasjoner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå