Gå til innhold

falmet vognkalesje...noen tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om det går an å gjøre noe med en falmet kalesje.er i utgangspunktet sort....men ser grå ut nå.det er en duo vogn så når jeg satt kalesjen på dypvogndelen så jeg veeeeldig forsskjell.ny kalesje kostet 2000!!!!

gode råd mottas med glede....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne jeg, for jeg lurer på det samme. er det mulig å farge stoffet kanskje? min vogn er mørkeblå, men er famlet litt her og der.

Skrevet

Jeg opplevde det samme med vognen til førstemann og oppdaget at det ikke lot seg gjøre å farge den. (Det var også uaktuellt å kjøpe ny kalesje med budsjettet vi hadde den gang) Har derfor desverre ingen råd til dere. Jeg kjøpte vogn som ikke var så fargesterk denne gangen, slik at jeg forhåpentligvis unngår falming denne gang...

Skrevet

Det var et innlegg om dette i barnevogndebatten her om dagen. Jeg var prøvekaninen og prøvde å farge kalesjen på en Basson Roma. Brukte Nitor tekstilfarge uten resultat desverre.... Den er jo beregnet på bomullstekstil så på syntetisk stoff setter det seg ikke så den var like falmet når jeg tok den ut av maskinen.... Så hvis ikke trekket er av bomull kan du glemme tekstilfarge i alle fall. Da var de pengene spart ;-) Finner du på noe lurt er det nok mange som vil låne det tipset av deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...