Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med kvalmen?


bolla-82

Anbefalte innlegg

Kan jeg ta reisesyketabletter? Skal på båttur i morgen og vet ikke hvordan jeg skal overleve? har 2 barn fra før men har ikke opplevd noe så intenst før. Hele døgnet uten pause. Klarer ikke å gjøre noen ting, ikke engang prate.. Gruver allerede til jobb på mandag...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lå på sykehuset med en jente i fjor som slet mye med kvalme (dette tilfellet var ekstremt, de måtte sette henne på steroider slik at hun skulle få i seg næring). Men hun fikk noen tabletter som var sinnsykt effektive. De fåes bare via legen da, og de koster litt - men de var visst verdt hver krone! Husker desverre ikke navnet, men det går jo ann å spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afipran kan du få av legen om det er ekstremt. Det er kvalmedempende tabletter. Jeg har ringt min lege nå for å høre om jeg kan få... Var ei vennine innom med ett par i går. (Hun er gravid og har fått av sin lege)Jeg kastet opp nesten hver halv time i går og det er helt j*vlig!!! Er desperat etter noe som kan fjerne kvalmen. Du kan også få sykemelding av legen. Jeg hadde aldri klart jobb nå.. Kaster du også opp? Jeg har kasta opp en uke nå. Blir bare verre og verre hver dag. Er 7+1 i dag. Skal juble når det gir seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...