Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Hvordan er pappan i babytiden? Hvordan var han de første mnd og hvordan er han når babyen er noen mnd gammel? Er han flink å hjelpe til? Viser han mye interesse for babyen? hva med de 2 første mnd? Hjelper han med å avlaste dere?
solei Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Det blir jo automatisk mye på mor de første mnd..ihvertfall om du ammer.Hos oss har det kommet seg rundt3-4mnd alder.Da godtok de pappaen litt mer og lettere for han å aktivisere de.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 når knøtte var helt nyfødt deltok han i bading, stelling, trilleturer og byssing. Nå er knøttet over et halvt år- han gjør det samme som nevnt over+ at han mater, leker og tar babyen med på besøk ol alene. Har fra fødselen vist interesse for barnet og tatt del i henne og hennes utvikling. Som mann generelt er han litt lat når det gjelder husarbeid, men som pappa er han kjempeflink. Kunne ikke valgt en bedre far til mine barn;))
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Her er det så godt som 50-50 når han er hjemme. Han tar vel egentlig litt mer av babyen etter jobb, siden han ikke har sett henne hele dagen. Jeg fikk ikke til ammingen, så det tror jeg har hjulpet til at han lettere kom på banen. Han syntes det var veldig rart i begynnelsen og var regelrett litt deppa. Tror kke han var forberedt på at han skulle kjenne jenta si så dårlig. Han har nok sett for seg at babyer er sånn som de er i 3 mnd-alderen helt fra begynnelsen. Men det kom seg kjapt. Vi snakket mye om det og han snakket med en del kompiser av seg som nettopp har blitt pappa og de fleste hadde en eller annen form for "fødselsdepresjon", he he... Men han er en strålende mann, som gjør mer enn de fleste. Noen av de vi kjenner har babyer på rundt halvåret og de har ikke skiftet bæsjebleier enda engang!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå