Mamman til Mia Camilia Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 jeg føler meg rett å slett ikke gravid.. Eneste symtomene jeg har igjen av 24 er at jeg spyr. Sist jeg så om det var liv inni der var når jeg var 7 uker på vei, fikk tidelig ul grunnet blødninger. Hatt litt småblødninger siden. Er redd når jeg kommer til ord ul så sier h*n ikke det er noe der.. Flere som har det slik. Og evt. Hva ser man når man er 13-14 uker?
elikatt -mamma til 4- Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Jeg hadde det også sånn, og ble sendt på ultralyd i uke 12-13, fordi jeg var helt sikker på at det ikke var noe mer der inne. Jeg tok feil, det var en veldig livlig krabat der inne! Helt frem til uke 15-16 følte jeg meg ikke gravid, er nå i uke 19, og magen vokser endelig, og jeg har kjent at ungen rører på seg. Hvis du er veldig urolig anbefaler jeg deg å få det sjekket, det er ikke noe gøy å være så usikker.
Mamman til Mia Camilia Skrevet 6. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2008 Det er rett og slett dritt Men skal jeg si til jordmor/lege at jeg ikke har noe på følelsen lengre? Er så redd at dem skal ta meg useriøst.
elikatt -mamma til 4- Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 De fleste jordmødre/leger tar sånne henvendelser seriøst, de skjønner at vi som gravide ikke har det noe bra når vi er urolige. Jeg ble sendt til ultralyd samme dag som jeg var hos legen, men hun legen min er veldig flink, og tok meg alvorlig med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå