AmExx Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Fikk råd på legevakta i går om å sprøyte 10 ml olje i stumpen, null virkning. Har lirka med termometeret, ingen reaksjon. Nå skal vi prøve malt. Men tenkte å blande det ut med kokt vann og gi henne et par teskjeer vann. Hvordan blander jeg? Skal ha barndåp i morgen.. Så hadde vært fint å fått en utblåsning i dag!
OsloMor Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Sviskepure på glass kan virke (men det er hun kanskje for liten til?), ellers har jeg brukt en liten "ballong" med lunkent vann og da har det kommet. (Men når olje ikke hjelper så...)
AmExx Skrevet 6. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2008 Hun er bare 11 uker. Har kokt opp vann og blandet med ei stor teskje malt nå. Tenkte å gi henne litt av det vannet.. Og håpe på det beste. Men er det nok med et par teskjeer utblandet vann? Eller må hun drikke mye mere? Har blandet det med 250 ml vann. Burde jeg blandet ut med melk og gitt henne melk fra flaske?
Gjest Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Jeg ville gitt henne en flaske melk med malt i! Off jeg vet hvordan dere har det, min lillegutt var veldi plaget! En ting som garantert funker er jo sviskepure av 3-4 svisker, men hun er kanskje litt liten for det.... Lykke til vertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå