Gjest Lykkeliten2 Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 jeg har ikke vært interessert i å la jenten min på snart 2 år begynne i barnegage før nå. jeg bor i spania og har så langt ikke vært bidere imponert over barnehagene her i byen, men så fant jeg en skikkelig perle og den ligger i ca. 7min. gange fra hvor jeg bor!! Hør her: området er på15 000m2. utelekeplass under tak for når det regner. eget esel og ride område, en ku, gjess, gris, kaniner, ender, gjeit og sau. 2 indianer tipi er i full størrelse hvor barna har musikk undervisning og samlingsstunder. en ekte labyrint med hekker med eventyr figurer og historier på veggene, et lekeområde med utelleke apparater og små biler, en kiln og eget keramikkområde, to svære sandkasser, en grønsakshage hvor barna dyrker selv. undervisning i engelsk, spansk, musikk, form og farge, teater, gymnastikk og sport. barnehagen er drevet av samme familie siden 1972 og den er internasjonal. høres ikke dette ut som en fantastisk plass?
Rebekka og tre vidundere Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Høres fantastisk ut! Hvor er dette i Spania? Min venninne har flyttet ned der og er på jakt etter en god bhg, men har ikke funnet noen til nå. Hun bor i Alfas del pi. Er dette langt unna?
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 ja dessverre. Dette er i Fuengirola på costa del sol. de fleste barnehagene er temmelig shit her, ihvertfall hvis man sammenligner dem med de i norge. De fleste av dem har ikke uteområde og jeg innbiller meg at de ser mye på tv............ men det er ikke sikkert at det bilde stemmer i det hele tatt
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 så veldig bra ut i fra det du har skrevet ja! ville kontaktet de jeg.. gå på besøk en dag, med barnet ditt!
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 var på besøk forleden dag. hun ble helt målløs! jeg ville faktisk begynne der selv he he den er dyr, det er det eneste. men vi skal nok klare det på et vis. mulig atr det ikke blir mulig før etter jul
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Hvor mye koster en bhg-plass i Spania? Bhg hørtes fantastisk ut forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå