Gjest Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Tror jeg vil prøve en av delene, men hva er "best"? Skjønner det er individuelt, men noen med erfaringer og dele? Jeg er førstegangs og såklart da nybegynner på bæring..., men babybjørn vil jeg ikke ha da jeg har prøvd det med nevøen min. Likte den ikke, tung å bære å det så ikke ut som han satt spesielt godt heller... Så, hva kan dere anbefale fra nyfødt? Og hvor kan jeg bestille det på nettet? Takker for svar
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Jeg har kun prøvd ringslynge, og synes det er helt greit å bære i. Bruker det ikke til bæring over lang tid, men sånn inn på butikken osv. Kjekt at den kan reguleres, og dermed passer alle. Til nyfødt ville jeg heller kjøpt elastisk sjal, og så gått over til meitai eller vevd sjal når babyen ble større/tyngre. Nettbutikker med bæretøy: www.lotusbarn.no www.kenguruloftet.no www.krusedull.net www.taitasi.com www.ellevill.com www.alveslottet.no www.vidunderbarn.no www.babyslynga.no www.filiokus.blogspot.com Og selvfølgelig www.ebay.com Du kan også se på www.tettinntil.no på kjøp og salg Lykke til med baby og bæring =)
Gjest Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Takk for svar, og mange fine linker Elastisk sjal, er det sånn man må knyte selv? Syns det ser så innviklet ut jeg... Men er sikkert ikke det når man lærer seg det
Bergene Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Mange nybegynnere tenker at ringslynge er lettere en sjal, fordi det ser slik ut. Men når de får prøvd syns faktisk mange at elastisk sjal er lettest. Det er også sjal man kan bære lengst med, fordi det blir tungt å bære med ringslynge over tid. Nå kan det likevel godt hende du blir kjempe fornøyd med ringslynge, for dette er inviduelt. Mellom ringslynge og lommeslynge ville hvertfall jeg valgt ringslynge, dette fordi da har du muligheten til å ha babyen oppreist. Med lommeslynge må de minste babyene ligge siden man ikke kan stramme den. Og det er ikke alle babyer som liker å ligge, spesielt om babyen er plaget med luft eller kolikk er det en fordel at babyen kan være oppreist. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå