hehs Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 hei dro på jobb i dag tidlig, er 11 uker i dag, spiste frokost før jeg dro hvis ikke blir jeg uvel, så gikk jeg fra bilen og opp en trapp, ble veldig tungpustet har aldri følt noe slikt før, var ordentlig vemmelig, mens jeg står og drar opp gitteret i butikken, kjenner jeg at jeg begynner å bli veldig uvel, kvalmen kommer og piper i ørene akkurat som jeg skal besvime, får satt meg ned og ble enda mer uvel, begynnte å kaldsvette veldig, ble helt kliss våt i ansiktet, dette varte i ca 30 min, dette var en skikkelig ekkel opplevelse, fikk noen andre til å komme, ligger på sofaen rett ut og er skikkelig slapp og kvalm har noen opplevd noe slikt før, og vet hva det kan være??
oslo73 Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Hei, det var slik jeg oppdaget at jeg var gravid. Jeg satt i sofaen en kveld å så på tv og opplevde akkurat det du gjorde. veldig ekkelt. trodde jo jeg var alvorlig syk. Men så var jeg gravid :-) legen min sjekket om jeg kunne mangle jern e.l. men det var bare svangerskapshormoner. med andre ord - ta det helt med ro :-)
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Sikkert blodtrykksfall. Veldig vanlig med lavt blodtrykk under graviditet, spesielt første trimester.
Kæmma og trultene Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Høres ut som no ejeg hadde for litt siden, dog før jeg ble gravid Fikk akutt blodtrykksfall pga noen øyedråper hos optiker'n, og hadde samme hendelsesforløp som du beskriver. Ble innlagt da, men de konkluderte med at det var blodtrykksfal med besvimelse. Det er jævlig, men det er ikke farlig - men nevn det for legen når du ska dit God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå